Wanneer is een vrouw het aantrekkelijkst?

In welke periode van haar cyclus is een vrouw het aantrekkelijkst? Ik bedoel NIET het vruchtbaarst.
Ik ben benieuwd of mannen en vrouwen daar hetzelfde over denken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik denk dat een vrouw het aantrekkelijkst is al ze zelfverzekerd is.
Als je zelfverzekerd bent , loop je meer rechtop, je bent dan blij met jezelf en dat geeft weer een mooie uitstraling.
Als een vrouw op haar mooist zou zijn tijdens, voor of na haar menstruatie, zouden wij vrouwen in de overgang niet meer mooi zijn, NO WAY..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom krijg ik 2 minnetjes bij een soortgelijk antwoord? Ben ik wel benieuwd naar. Dat helpt me misschien om daar rekening mee te houden bij een volgende keer dat ik antwoord geef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap er ook niks van.
Krijg je van mij een plusje riga ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel.
:-)

Andere antwoorden (10)

Overdag want snacht's heb ik mijn ogen dicht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha!!! +1
De eerste dagen na de ongesteldheid, denk ik.

Toegevoegd na 20 seconden:
Of tijdens de eisprong.
14 jaar geleden
Rond de eisprong en halverwege de tweede helft van de cycles.
Het hormoon oestradiol is daar verantwoordelijk voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ongesteld bent, dan schijnen mannen de vrouwen het meest aantrekkelijks te vinden.

Toegevoegd na 28 minuten:
http://www.kennislink.nl/publicaties/vrouwen-zien-er-eens-per-maand-het-beste-uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even de cyclus buiten beschouwing gelaten. Ik denk dat vrouwen het aantrekkelijkst zijn als ze lekker in hun vel zitten en dat kan je zien aan de twinkeling in de ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige vrouwen geldt als de menstruatie weer over is ,geen buikpijnen meer ,gewoon weer alles kunnen doen. Geen belemmeringen meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ironisch genoeg, wordt een vrouw vaak het aantrekkelijkst gevonden tijdens de periode dat ze het minst vruchtbaar is (rond de menstruatie). Tijdens deze periode zijn de borsten van de vrouw voller en wiebelt ze meer met haar heupen tijdens het wandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond de eisprong zijn vrouwen het aantrekkelijkst.
Dit is onderzocht met prostituees, op die dagen hadden ze ook sneller en vaker een klant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik voel me het sterkst aangetrokken tot een vrouw wanneer zij bij me in de buurt is.

Andersom kan ook. Wanneer ik bij haar in de buurt ben is die aantrekkingskracht minstens net zo sterk.

Die cyclus, daar kan ik me dus echt niet in verplaatsen - sorry - dus dat bij aantrekkingskracht te betrekken, lijkt me onbegonnen werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer een vrouw zich het meest zelfverzekerd en goed voelt. Aangezien niet iedereen van cyclusblues last heeft, hoeft dat dus niet cyclusgebonden te zijn.