Zijn er ook vrouwen die de hele dag met hun geslachtsdeel zitten te spelen?

bij mannen zie je dat heel vaak....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze gevonden hebt, geef hun maar mijn nummer :-)
Ik ben namelijk een man.

Antwoorden (13)

tja er zal vast wel ergens een vrouw zijn die dat doet,
mischien ook wel omdat ze er geld mee verdienen
14 jaar geleden
Ik betwijfel het...

Net zo dat ik betwijfel dat mannen dat doen. Misschien af en toe, hier en daar wat rechtleggen, maar spelen? Nee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...+
ligt eraan wat je werk is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat zijn de zogenaamde nymphomanen,die geen genoeg van seks kunnen krijgen! Als er geen man in de buurt is,slaan ze de hand aan zichzelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat klinkt dat dramatisch, ze slaan de hand aan zichzelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het zo'n mooie uitdrukking,en die kon ik hier kwijt en daar heb ik dus gebruikt van gemaakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Betekent de hand aan zichzelf slaan niet zelfmoord plegen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, In overdrachtelijke zin wordt deze term inderdaad vaker gebruikt voor zelfbevrediging. Dus onze koolmees heeft gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk Cavi,maar het wordt ook als synoniem voor zelfbevrediging,dan wel masturbatie genoemd. Het is idd geen alom bekende uitdrukking!
Misschien dat je bedoeld dat mannen hun zaakje even uit het gedrang halen.

Maar vrouwen doen dat ook met hun borsten in hun bh. Dat zit soms ook niet helemaal lekker. Dus hand erin en hup, geregeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(a) *ahum* inderdaad .
zo is t maar net mensen!
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@gdanonym,dat roept weer een andere vraag op! Zien wij vrouwen borsten als geslachtsdeel en zo ja,waarom dan niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ik denk dat minder vrouwen dat doen, dan mannen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I.d.d. Rechthangen, binnen de boxershort halen enz. Maar spelen mee..?? Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahha lol +
Ja hoor, de héle dag door. Ik heb er m'n handen vol aan :P

Maar nee, ik denk dat dit toch echt een 'mannen-ding' is. En ik stel me zo voor dat het een wezenlijk verschil is als een geslachtsdeel 'buitenboord hangt', om het zo maar even uit te drukken.

Verder valt er weinig goed te leggen, afgezien van een maandverbandje zo nu en dan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zelfs dat niet meer, na enige tijd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nou info die zeg maar teveel is...
Het zal wel weer aan mij liggen, maar bij 'mannen' zie ik dat echt niet heel vaak. Nooit eigenlijk.

Nu weet ik nooit precies wanneer een man, een man is en wanneer nog een jongen.
Misschien doen jongens het vaker en opvallender, maar dat zie ik dan niet.

Zal er toch eens opletten als ik weer met mijn sigaretje uit het zolderraam hang en de school is net uit....

Nee, vrouwen doen dat niet.
Meisjes ook niet.

Ik zal niet zeggen nooit, want ik zeg nooit nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zullen er zeker wel zijn in de sexindustrie bijv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je ziet het zelfs vaker dan bij mannen. Ik zou als man mijzelf tenminste niet op internet zetten. Vrouwen doen dat wel, google maar eens. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het geld oplevert voor de webcam of zo wel.
Anders zijn ze zeer zeldzaam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk nymfomanen die in de sexindustrie werken,ze kunnen niet anders dan de hele dag aan sex denken en dromen