is het waar dat regelmatig sex hebben prostaat problemen voorkomen/verminderen?

sex met je eigen partner bedoel ik dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Wanneer een man seks heeft, is er een kans dat hij klaarkomt. Doordat de sperma door zijn prostaat gaat, worden afvalstoffen meegenomen. Dus door het regelmatig klaarkomen van een man wordt de prostaat gereinigd en wordt de kans op prostaatproblemen minder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het maakt overigens niet uit met wie je seks hebt, het gaat erom dat je prostaat gereinigd wordt door het klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aftrekken help overigens even goed.
Op-zamelen is foute boel, volgens de mij behandelende uroloog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie sex als sporten voor de prostaat, als je lichaam in goede conditie is, wordt het ook minder snel ziek, dit geldt ook voor je prostaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast23673;

het is niet zozeer de skes of het masturberen zelf, maar een regelmatige zaadlozing die goed is voor de prostaat.

Toegevoegd na 27 seconden:
'skes' -> 'seks'