Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lijken mijn ogen groter ?

Ik wil geen mascara meer gebruiken. Maar als ik mijn mascara weghaal. Dan lijken mijn ogen opeens heeeeeel veel kleiner. En dat vind ik niet zo mooi.
Weet iemand misschien een manier op je ogen groter te laten worden/lijken?

Toegevoegd na 39 minuten:
Maar ik wil daarom juist niét make-up gebruiken !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

een klein streepje aan de buitenkant van je oog plaatsen en naar boven laten wijzen. Lichte oogschaduw tot je arcadeboog plaatsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja diegene boven mij heeft gelijk. Maar je kunt ze nog groter laten lijken als je ook nog een lijntje wit oogpotlood in de waterrand van je oog tekend. :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een alternatief voor het gebruik van mascara is het verven van je wimpers, je krijgt natuurlijk niet helemaal hetzelfde effect, maar het geeft toch uitdrukking aan je ogen. En dan verder op dezelfde manier je ogen opmaken als je gewend was.

Toegevoegd na 31 minuten:
Je toevoeging begrijp ik niet helemaal, waarom wil je juist geen make-up meer gebruiken? Allergie, teveel werk? Dan zou ik als ik jou was òf m'n wimpers verven, òf permanente make-up aan laten brengen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees dat je zonder het gebruik van make up artikelen niet in staat bent je ogen wat groter te doen lijken.

Misschien moet je je wel tevreden stellen met..wat de natuur je gegeven heeft..of..

Wellicht je een bril gaan aanschaffen waarvan de glazen een klein beetje vergroten..

Groet,

Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al een bril :O
een wimperkrultang gebruiken, dan gaan je wimpers omhoog staan en dat vergroot je oog
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding