Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen tegen mijn zenuwen?

Ik moet morgen weer kunstschaatsen.
Het nieuwe seizoen begint weer.
Maar ik ben zo zenuwachtig.
Weet iemand iets om mij van mijn zenuwen af te helpen?
Zo bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer onbevangen te zijn. Denk aan de fijne kanten ervan en denk zo weinig mogelijk aan de spanningen die er omheen geweven zijn.

Lees in de vooravond iets leuks..een moppenboekje of zo en ga lekker vroeg naar bed.

Tenslotte: Schrijf een leuk gedichtje over het kunstschaatsen..zodat anderen er ook om kunnen lachen.

Want het kunstschaatsen blijft natuurlijk ook iets..om van te genieten en te ontspannen, toch?

Groet,

Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, het heeft echt geholpen!

Andere antwoorden (3)

Zorg in elk geval dat je goed uitgerust bent en goed gegeten hebt. En hierover praten met iemand; gedeelde smart is halve smart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je bezig bent met iets anders. Kijk een leuke film, ga naar vrienden, doe alles waardoor je bezig blijft, zodat je geen tijd hebt om na te denken over morgen.

Als het dan zo ver is, zul je zien dat het allemaal meevalt. Er is niets om je zorgen te maken, want je bent er al vaker geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door je neus in ademen en door je mond uitademen. Verder ontspannen zoals even een spelletje spelen of tv kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding