Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hou ik 40 uur zonder slaap vol?

Vanacht om half 6 ga ik vliegen, maar ga dus met de taxi om half 1 weg, voor die tijd slaap ik echt niet want met licht kan ik niet slapen, ik heb afgelopen nacht wel een goede nachtrust gehad 10 uur, maar goed morgen avond rond 10 uur slaap ik pas, en hoe hou ik die vol?

Toegevoegd na 5 minuten:
O en in het vliegtuig val ik niet in slaap, want dan heb je ook licht en vet veel geluid van die motoren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zorg dat je bezig blijft.

Zelf merk ik, als ik ga zitten of liggen en dan een beetje nadenken of voor me uit staren, dat de vermoeidheid toe slaat.

Zorg dus dat je altijd iets actiefs aan het doen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Koffie drinken of energy drank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat vól wíllen houden? Als je het niet volhoudt val je heus wel tijdens de vlucht in slaap. Ik zou me er maar niet al te druk over maken. Fijne vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het vliegtuig kun je heerlijk slapen. Gewoon oordopjes in doen (kan je kopen voor een paar cent, zie bron) tegen de herrie en eventueel een doek voor je ogen.
Ik zou geen moeite doen om wakker te blijven. Sonde van je vakantie.
Mocht je echt niet kunnen slapen probeer dan zo snel mogelijk in het juiste ritme op je vakantie bestemming te komen om het minst last te hebben van een jetlag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag lijkt te zijn: "Hoe zorg ik dat ik 40 uur lang niet in slaap val"? En vervolgens stel je dat je niet in slaap KAN vallen in een vliegtuig. Probleem opgelost :)

Als je toch in slaap wilt vallen:
Neem oogkapje mee, oordopjes, kussentje. kan je misschien toch nog wegdommelen.

Of gaat het je er om dat je bang bent je te vervelen?
Oplossing: tijdschriften. Wel tijdschriften die je niet na 10 minuten uit hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WIL je niet slapen of KAN je niet slapen?

En aangezien je zegt dat je niet KAN slapen met licht of in een vliegtuig, lijkt het probleem me hierbij al opgelost.

40 uur zonder slaap WILLEN maar niet KUNNEN is een stuk lastiger.
Cocaine doet wonderen, maar dat lijkt me niet echt een gezonde optie.

Kortom: Gewoon kijken waar het schip strandt, en dan gewoon je ogen dichtdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een van de weinige middelen waarbij je 40 uur zonder slaap makkelijk volhoudt. En dat was toch je vraag?
En nogmaals: Geen gezonde optie natuurlijk.
Geluid van de motoren valt wel mee.
En verder je niet druk maken, je slaapt niet, of misschien boven verwachting toch wel , of je doezelt wat.
Als je gezond bent dan overleef je die uren zonder slaap wel hoor, ik heb er tenminste ook niets aan overgehouden
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding