Omega 3 Supplement na opening in koelkast bewaren noodzakelijk?

Hallo,

Ik slik sinds kort omega 3 supplement. Op de verpakking staat dat ik de supplement op een koel droge plaats moet leggen. Maar moet dat in een koelkast bewaard worden? Of is een donkere plek in slaapkamer ook in orde?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

nee hoeft echt niet in de koelkast
zou ik niet doen, worden ze onnodig hard van.
ik gebruik ze ook, wel in de originele verpakking
in m'n keuken.
de slaapkamer is ook een prima plek, niet in de buurt van je verwarming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer op een verpakking ' een droge koele plek' staat dan mág het in de koelkast. Hoeft niet perse, je mag het ook in een droge kast leggen zolaang het maar niet in de zon of bij verwarming ligt.
Als die donkere plek in je slaapkamer niet te warm en te vochtig is, is dat prima.