Waarom lukt het me niet om winden te laten als ik sta maar wel als ik op mijn zij ga liggen ?

Beetje lastige situatie . Ik moet mij telkens afzonderen om even windjes te laten maar ik kan het alleen als ik rustig op mijn linkerzij ga liggen. Anders komen ze er niet uit.

Dus in sommige situaties komt dit slecht uit.

Als ik geen windjes laat , krijg ik kramp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mis de knop interessante vraag..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een mannenkwaal. Ik heb het ook altijd als ik horizontaal lig, dan laat ik gelijk een scheet.
Dus als ik bij mijn vrouw ga liggen in bed moet ik gelijk een scheet laten.
Hebben alle mannen, niets om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Edje40.. Kun je me even helpen? Door jouw antwoord betwijfel ik sinds kort mijn mannelijkheid...

Het beste antwoord

Misschien is de reden dat lucht altijd een weg naar boven zoekt. (dat daarom voorover bukken, wat hier boven al staat, goed werkt)
Als je op je zij ligt zit het uiteinde, zeg maag, ook net wat hoger dan het stuk dikke darm aan je linkerkant waar de lucht in zit.
Heb dit overigens trouwens ook erg vaak hoor!
Misschien werkt op je kop staan ook, alleen vraag ik me dan af of je kan ontspannen...

Toegevoegd na 33 seconden:
*zeg maag = zeg maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

over je buik wrijven van boven naar beneden wil ook wel eens helpen evenals gehurkt gaan zitten. Het gaat meer om ontspanning dus een paar keer zuchten kan ook helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebukt gaan staan, hoofd naar beneden en gestrekte benen even wat druk zetten en langzaam omhoog komen. Ik lach me rot terwijl ik dit typ, maar het werkt bij mij uitstekend. Ik heb er nl ook veel last van :) Ontlucht ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de ik lach mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Sorry maar ik lig in een deuk om het antwoord boven mij.

Als je je moet afzonderen om een wind te laten,kun je net zo goed naar de w.c. gaan en daarop gaan zitten.
Dan weet ik zeker dat het lukt alleen het klinkt nogal hard en hol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je staat vallen de billen naar elkaar toe en blokkeren zo de uitgang. Als je gaat liggen, zakt iig één bil van die uitgang weg en maakt zo de weg vrij voor de afgewerkte gassen.
Misschien, dat een buisje aanbrengen in het rectum helpt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met een fluitje graag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kan je het niet meer stiekem doen.
Misschien durf je niet (on)bewust. Je kunt ook naar de wc gaan en daar net zolang op gaan zitten totdat het helemaal eruit is.