Wat kost een dag in een verpleeghuis?

Met al dat gedoe over het afschaffen van de pgb's wil ik graag weten hieveel een dag in een verpleeghuis kost

Toegevoegd na 5 uur:
En dan bedoel ik niet wat het een inwoner kost, maar wat echt de kosten zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan je inkomsten, hoe meer inkomsten hoe meer je betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou me eerst eens verdiepen in de afschaf van de PGB's want voor mensen met een verpleeghuis indicatie verandert er namelijk niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook voor de groep die betaald uit het PGB verandert er niets, die houden hun PGB.

Antwoorden (1)

Dat ligt er aan, maar dat ligt rond de €200. dat is zo veel vanwege de aanwezigheid van de medische apparatuur, het medisch geschoolde personeel en de intensieve zorg.