Mijn verstandskiezen zijn eruit. Ik heb een recept gekregen, kan ik afhalen bij eigen apotheek?

Mijn verstandskiezen zijn eruit bij Haga ziekenhuis Sportlaan. Ik heb een recept gekregen, kan ik afhalen bij mijn eigen apotheek of moet ik weer teruggaan en afgehaald worden bij Hagaziekenhuis apotheek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt naar je eigen apotheek gaan met het recept. Waarschijnlijk heb je een pijnstiller voorgeschreven gekregen die veel wordt gebruikt bij tandheelkundige behandelingen. Deze is bij alle apotheken verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! :)

Andere antwoorden (3)

Ja, je kan gewoon bij elke apotheek met je recept je medicijnen halen, als je je ziekenfondspas maar bij je heb is dat geen probleem ( kom ook uit Den Haag toevallig) succes en sterkte met je verstandskiezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een recept kan je bij elke apotheek ophalen.
De voorkeur ligt wel bij je eigen apotheek, zodat zij ook het overzicht houden welke medicijn jij gebruikt en of daarin nog problemen kunnen ontstaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die kan je bij je eigen apotheek ophalen.