Mijn verstandskiezen zijn eruit. Ik heb een recept gekregen, kan ik afhalen bij eigen apotheek?

Mijn verstandskiezen zijn eruit bij Haga ziekenhuis Sportlaan. Ik heb een recept gekregen, kan ik afhalen bij mijn eigen apotheek of moet ik weer teruggaan en afgehaald worden bij Hagaziekenhuis apotheek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt naar je eigen apotheek gaan met het recept. Waarschijnlijk heb je een pijnstiller voorgeschreven gekregen die veel wordt gebruikt bij tandheelkundige behandelingen. Deze is bij alle apotheken verkrijgbaar.

Ja, je kan gewoon bij elke apotheek met je recept je medicijnen halen, als je je ziekenfondspas maar bij je heb is dat geen probleem ( kom ook uit Den Haag toevallig) succes en sterkte met je verstandskiezen

Een recept kan je bij elke apotheek ophalen. De voorkeur ligt wel bij je eigen apotheek, zodat zij ook het overzicht houden welke medicijn jij gebruikt en of daarin nog problemen kunnen ontstaan.

Die kan je bij je eigen apotheek ophalen.

Bronnen:
Eigen ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100