dat zit volgens mij in alle deodoranten. En als deze vraag gesteld wordt, omdat je een mailtje hebt gekregen waarin staat dat deo's kankerverwekkend zijn, mailtje weggooien. Dit broodje-aapverhaal mailtje gaat al rond zolang er mail bestaat volgens mij. Laat je niet bang maken, nergens goed vor.n ga die mailtjes zeker niet doorsturen naar vrienden en bekenden, want die zijn er echt niet blij mee, het is gewoon een soort spam
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kunt wel jeuk krijgen van antiperspiranten met aluminiumbestanddelen, dus misschien wordt het daarom gevraagd.
anneliez
12 jaar geleden
Zou kunnen, maar ik dacht meteen aan dat mailtje dat om de zoveel tijd weer langs komt
fa men extreme cool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de reformwinkels kan je deodoranten kopen zonder zware metalen.
Je hebt ook een bepaald kristal die je in water doet en dat in een spuitflesje.

Die flesjes kan je ook zo kopen...

http://natuurwinkelgouda.biowebshop.nl/ProductInformatie.aspx?Pagina=1&AfdelingID=11&HoofdgroepID=58&SubgroepID=319&ProductID=853510&eancode=5765228479803
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aluin is dat. En dat is doorgaans aluminiumkaliumsulfaat, dus ook alu-houdend.
In veel deo's zit het niet, maar als je een antiperspirant zoekt zonder aluminiumbestanddelen, zul je even goed moeten zoeken bij de varianten voor de gevoelige huid of bij de biologische varianten. Dus ga naar een ruim gesorteerde drogist, die kan je verder helpen.