In een film leert iemand een "cock push-up". Is dit in het echt ook mogelijk? Of te wel opdrukken met alleen de penis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het niet, hij breekt eerder...
Kimath
12 jaar geleden
Auw, lijkt mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhahahaha tuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo natuurlijk niet? Het is gewoon een spier hoor die je kunt trainen. Net zoals je met 1 arm kunt opdrukken als je maar genoeg traint.
Cryofiel
12 jaar geleden
Het is geen spier. Het is (grotendeels) een zwellichaam. Dat is een soort spons die wordt opgepompt met bloed.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je de film "Tenacious D: The Pick of Destiny".

Nee, dit is niet mogelijk. Je lichaamsgewicht is überhaupt al te veel om er alleen maar op die manier op te steunen, laat staan dat je daadwerkelijk een "cock push-up" kunt doen.

Je moet er rekening mee houden dat lang niet alles wat in films gebeurd ook daadwerkelijk mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, natuurlijk niet. De penis is geen spier die je trainen kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil me er als vrouw niet mee bemoeien (of eigenlijk wel), maar als toevoeging wil ik zeggen dat je 'm wel degelijk een push up kan geven (hoewel ik denk dat het op z'n zachtst gezegd een beetje een 'lullig' gezicht is voor het vrouwelijk schoon als de -jawel jawel- de push-up boxershort uitgaat.
Verder hou ik mijn mening voor me, aangezien mijn voorkeur uitgaat naar hetzelfde geslacht en het me om het even zou zijn of een piemel gepusht is ja of nee ;-)

Lees dit stukje eens:
'Maar heren: ook aan u is gedacht. Of liever gezegd: aan uw mannelijkheid. Want de push-up boxershort voor mannen zit dit seizoen in het standaardpakket van veel ondergoedfabrikanten… Hiermee kan de drager zijn ‘bobbel’ wat geprononceerder uit laten komen. Zo komt HOM voor het voorjaar en de zomer bijvoorbeeld met de Black Addict-collectie. De groeiende populariteit van de push-up-boxershorts is terug te voeren op de Wonderjock die het Australische bedrijf AussieBum een paar jaar terug lanceerde, ook als zwembroek verkrijgbaar. Hoewel deze aanvankelijk vooral populair werd in de homowereld, ziet het ernaar uit dat de push-up-boxershort komend seizoen de heteroman massaal gaat bereiken.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, hihi de mannen zijn nu ook aan de beurt.
Ik vroeg mij al eens af waneer dit soort hulpmiddelen gericht op mannelijke sexe in ons tijdperk eens duidelijker aan bod zou komen.
Ik erger me soms kapot aan al die trucjes die je voor vrouwen hebt, naast de push up bh met vulling heb je ook de slipvariant daarop, of nepwimpers in alle soorten en maten, kunstnagels, nephaar enz.
Mijn vriend is er zo een die gelooft dat alles echt is en ik denk wel eens van wacht maar tot jullie eens aan de beurt zijn.
En zie hier de push up short!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh god, ik ben geloof ik net een vent, maar stevige borsten (niet per definitie grote, dat kan ik echt lelijk vinden) en nepwimpers, smokey eyes vind ik erg sexy. Haha sorry.
Maar dat fake-gedoe en die plastische chirurgie en dergelijke push-up onderbroeken vind ik een lachertje.
Kimath
12 jaar geleden
Je hebt ook al boxers om de kont te liften, het moet toch niet gekker worden..