In een film leert iemand een "cock push-up". Is dit in het echt ook mogelijk? Of te wel opdrukken met alleen de penis.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je de film "Tenacious D: The Pick of Destiny". Nee, dit is niet mogelijk. Je lichaamsgewicht is überhaupt al te veel om er alleen maar op die manier op te steunen, laat staan dat je daadwerkelijk een "cock push-up" kunt doen. Je moet er rekening mee houden dat lang niet alles wat in films gebeurd ook daadwerkelijk mogelijk is.

Nee, natuurlijk niet. De penis is geen spier die je trainen kunt.

Ik wil me er als vrouw niet mee bemoeien (of eigenlijk wel), maar als toevoeging wil ik zeggen dat je 'm wel degelijk een push up kan geven (hoewel ik denk dat het op z'n zachtst gezegd een beetje een 'lullig' gezicht is voor het vrouwelijk schoon als de -jawel jawel- de push-up boxershort uitgaat. Verder hou ik mijn mening voor me, aangezien mijn voorkeur uitgaat naar hetzelfde geslacht en het me om het even zou zijn of een piemel gepusht is ja of nee ;-) Lees dit stukje eens: 'Maar heren: ook aan u is gedacht. Of liever gezegd: aan uw mannelijkheid. Want de push-up boxershort voor mannen zit dit seizoen in het standaardpakket van veel ondergoedfabrikanten… Hiermee kan de drager zijn ‘bobbel’ wat geprononceerder uit laten komen. Zo komt HOM voor het voorjaar en de zomer bijvoorbeeld met de Black Addict-collectie. De groeiende populariteit van de push-up-boxershorts is terug te voeren op de Wonderjock die het Australische bedrijf AussieBum een paar jaar terug lanceerde, ook als zwembroek verkrijgbaar. Hoewel deze aanvankelijk vooral populair werd in de homowereld, ziet het ernaar uit dat de push-up-boxershort komend seizoen de heteroman massaal gaat bereiken.'

Bronnen:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/62746/...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100