Klopt het als je een kramp in je voeten hebt dat je dan je voet kan breken zonder pijn te krijgen?

Ik hoorde een keer zo iets maar vroeg me af of het klopte.

misschien een rare vraag maar het bleef toch even in me hoofd hangen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Nee als je kramp hebt, doet het sowieso pijn en kijk je wel uit om je voet te mishandelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, kramp is iets van de spieren. Breken is iets van de botten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een spiertje scheurt kan je ook een knap horen waardoor het lijkt alsof er iets breek, maar het is de spier die (in) scheurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kramp zelf doet al pijn inderdaad! maar het zou wel kunnen dat het pijn van jouw kramp ervoor zorgt dat je (ik weet niet hoe je erop komt) het pijn van je gebroken voet verminderd.