zwangerschaps probleem please help

Mijn tante is nu al 2 maanden zwanger, maar ze gedraagd ze als een kind opeens, ze huilt opeens en lacht opeens, heel veel huilbuien, ze zegt zelf ook dat ze opeens als een kind gedraagt?? Please wat is dit iedereen van onze familie is bezorgd,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij ligt dit enkel en alleen maar aan haar hormonen die opspelen omdat ze zwanger is. Kan natuurlijk nooit kwaad om aan de arts te vragen wanneer ze nog eens op controle moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

HORMONEN! na de zwangerschap is ze vast wel weer normaal. Anders naar de huisarts sturen, maar die zegt vast ook wel dat het de hormonen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is iets wat veel voorkomt en het zijn de zwangerschapshormonen. Ik ken mensen bij wie de zachte kant meer naar voren kwam, ik ken ook die veranderden in een bitch, het kan er allemaal bij horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik zeg eigenlijk hetzelfde.

Hormonen. Er verandert van alles in je lijf.
Is zij de eerste in jullie familie die in lange tijd zwanger raakt? Hebben jullie dit nooit bij andere vrouwen gezien?

Een vriendin van mij is altijd heel beheerst en huilt nooit, maar toen ze zwanger was, raakte ze zo van de kook van ER (een ziekenhuisserie toen) dat ze al ging huilen als ze de begintune hoorde.

Het kan gebeuren dat het nog een paar maanden na de bevalling duurt totdat ze weer de oude is. Dit heet 'ontzwangeren'. Bij sommige mensen duurt het wel een jaar...
En bijna alle vrouwen worden wat zachter en emotioneler nadat ze eenmaal zwanger zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik vorig jaar zwanger was, huilde ik DE HELE DAG.

Ik kon om ALLES huilen. Om mooie dingen, om lieve dingen, om verdrietige dingen. Als iemand iets on-aardigs zei en ga zo maar door.

Ik stond er letterlijk mee op en ik ging er mee naar bed.

Mijn man werd er helemaal gek van en IK ook. Waar ik dan WEER verdrietig van werd.

Het kost ontzettend veel energie. Maar je houdt het niet tegen. Je kan er niets aan doen.

Hou vol. Als zij 13 weken zwanger is (3 maanden grenst) neemt het wel af (hopelijk).

Dan heeft het lichaam de hormonen weer geaccepteerd.