Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de risico's van een Dermal (piercing) op langere termijn, of zijn die er niet?

ik heb hem tussen mijn borsten en onder mijn navel.
Ben benieuwd of er bij deze piercings ook risico's zijn op lange(re) termijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had je dat niet beter kunnen overwegen voor je ze nam??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben gewoon benieuwd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

vergiftiging op hele lange termijn, niet echt zeer schadelijk, maar het materiaal is vaak een mineraal dat het lichaam ook nodig heeft, als koper zink ijzer aluminium enz. bij contact kan er na zeer lange tijd ( 50 jaar of langer) een overdosis van dat mineraal ontstaan, maar is niet rampzalig bij zo'n minimale opname
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (2)

Ze groeien binnen +- 6 maanden uit me zus en ik hadden er albij tegelij 1 gezet en allenbij zijn ze er na 5/6 maanden er uit btw redelijk obtstoken en ik kreeg pijn in me hooft als ik er op drukte.. Ik zou het niet doen voor +- 80,- !!! succez
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb em al een jaar ;) ben gwoon benieuwd
Ik heb mijn dermal nu bijna 1,5 jaar en ik heb nooit problemen er mee gehad. Het enige nadeel is dat je ergens aan kan blijven hangen (ligt eraan waar je hem hebt) ik heb hem dus ook tussen mijn borsten en t zit daar prima ook vervangen van staafjes is geen probleem bij mij :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding