Wat gebeurt er met je organen als je bijv. de handstand doet?

Dom vraagje.. Vraag het me gewoon af.. ^^
Roteren ze mee of blijven ze mooi op hun plekje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles in je buik zit aan elkaar vast en tegen elkaar aan. Er is niet echt ruimte om in je buik rondjes te gaan draaien. 't blijft dus keurig op zijn plekje zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig maar! :) Thanks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan hoor. Kun je weer met een gerust hart op je kop gaan staan, zonder dat 'ie ineens ergens anders zit!

Andere antwoorden (1)

Ze blijven mooi op hun plek, doen ze dat niet, dan kan het gebeuren dat ze niet goed terugdraaien met alle problemen van dien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo komt het dus weleens voor dat bijvoorbeeld vrouwen rond hun 40e verzakking van de baarmoeder krijgen door bijvoorbeeld zwangerschap etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat bij vrouwen rond hun 40e, ik weet het niet zeker, misschien door hormonen, de zgn "ophangbanden" van hun baarmoeder verslappen en daardoor hun baarmoeder gaat verzakken.