Zijn we echt op de maan geweest?

zie; http://www.youtube.com/watch?v=wdMvQTNLaUE&NR=1

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=Wym04J_3Ls0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MtWMz51eL0Y&feature=related

Toegevoegd na 12 minuten:
Rest van de mythbuster is te vinden op

Mythbusters moon hoax 1/2/3/4/5

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Behalve het feit dat de beweringen in dit filmpje al vele malen door allerlei instanties zijn ontkracht. (Zie bijvoorbeeld de Mythbusters.) zitten er reflectoren op de maan die geplaatst zijn door de mensen. Dit is gedaan om een aantal experimenten te kunnen doen met lasers. Deze beweringen vallen weer eens typisch onder het kopje complottheorieën
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ik vind het wel interessant om te kijken..

Andere antwoorden (4)

Ja. Sommige mensen vinden het leuk om anderen in de war te maken door filmpjes te bewerken. Die lachen zich een aap dat hun filmpje al bijna twee miljoen keer is bekeken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar, waarschijnlijk heb je de laatste 2 niet gekeken, want die zijn van de mythbusters, en die testen het alleen, en veranderen niks :) Take a look again
De meningen zijn verdeeld, misschien vind je dit een interessant artikel...

Ik denk dat we trouwens wel op de maan zijn geweest.

Toegevoegd na 56 minuten:
Op verzoek ook de Nederlandse link van wiki
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is me net iets te moeilijk engels. Ben ppas 15 he, haha.
AWM
14 jaar geleden
Nou, Reset, er staat o.a. in dat 400.000 mensen ca. 10 jaar hebben gewerkt aan de voorbereiding van de maanlandingen. Allemaal om een nep-landing te organiseren? Houd dat maar eens geheim....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor vertaling. & Ik wil hier niet tegen stribbelen hoor, maar gewoon een beetje discusieren :) Dus, misschien waren ze idd daar mee bezig, maar lukte het niet, en hebben ze maar een fake opgezet, om de russen voor te zijn en om iedereen tevreden te houden en te laten zien dat het geld niet verspild is?
Vroeger was er een programma 'Showroom' . Daarin werden exentrieke mensen gevolgd en geinterviewd.
(de oudjes onder ons zullen het nog weten).

Daarin zat ooit een manneke van oude stempel, had zelfs geen electriciteit of tv.
Hij lachte iedereen uit die geloofde dat er mensen op de maan waren geweest.

'Geloofde gij nou echt dat ge met zo een raket naar de maan kan vliegen? En dat geloofde gij? hahahahaha!'

Hij was ervan overtuigd dat het een goede grap was, en dat we allemaal in de maling waren genomen.

Natuurlijk weten we in deze moderne tijden wel beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo natuurlijk? In moderne tijden zou het ook alleen maar makkelijker zijn om iets te faken
Nee, niet dat ik me kan herinneren! Ik ben wel eens van de wereld af geweest, maar weet niet of ik toen op de maan ben geweest! Ik weet niet hoe dat met de andere GV'ers zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha-ha. Je snapt best wat ik bedoel, dus geef daar een fatsoenlijk antwoordt op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, dan doe ik dat: Ik denk, dat wij wel op de maan zijn geweest. Ik geloof niet in al die complottheorieën. Want dan kun je ook wel zeggen, dat de Russen ook niet in de ruimte zijn geweest. De Holocaust wordt ook door een aantal ontkend, maar de beelden liegen er niet om. Daarnaast: Ik kijk ook wel eens naar Mythbusters op Discovery Channel en die hebben de niet-op-de-maan-geweest-zijn-theorie volledig ontkracht. Ik hoop, dat je dit antwoord beter vindt. (Was waarschijnlijk in een jolige stemming door het weekend! ;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, dankjewel voor een serieus antwoordt nu.
Niet persoonlijk hoor, maar soms wordt ik een beetje ziek van antwoorden die niet mijn vraag beantwoorden, aangezien ik die steeds meer aantref op GV.