Ik ben een paaar dagen geleden tijdens de gymles met mijn arm tegen een bankje gekomen, is het verstandig om hiervoor naar de dokter te gaan?

Ik ben een paar dagen geleden tijdens de gymles met mijn arm tegen een bankje gekomen, waardoor hij veel pijn begon te doen. Later die dag ben ik gevallen op precies dezelfde arm. Hij is erg dik geworden, doet pijn (ook als ik hem niet beweeg) en ik kan hem moeilijk bewegen/dingen oppakken. Ik heb dezelfde arm al 4 of 5 keer gebroken, is het verstandig om naar de dokter te gaan?

Toegevoegd na 15 uur:
nu, een paar dagen later, is de pijn nog steeds niet weg. Hij is alleen maar toegenomen. Zou het kunnen zijn dat er toch een scheurtje in zit ofzo?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
Kan geen kwaad als je twijfelt.

Antwoorden (1)

Als je lichamelijk ongemak of klachten hebt dan is het nooit onverstandig om er een dokter naar te laten kijken. Onbehandelde klachten kunnen verergeren en een eventuele genezingsproces in een later stadium vertragen. Ga gewoon en het is juist onverstandig om niet te gaan terwijl je het probleem vind verergeren.
7 jaar geleden
Reddie
7 jaar geleden
Aan je verhaal te zien heb je broze bottenziekte (osteogenesis imperfecta).
Daar zul je heel wat meer aan moeten doen dan naar de dokter te gaan. Maar begin in elk geval met een bezoek aan je huisarts.