Dat is afhankelijk van je lengte.
Uiteraard is er dan nog geen ideaal gewicht.. maar een goede gezondheid is veel belangrijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je lengte?
Zoek op internet om je bmi waarde te berekenen. Dan weet je hieveel je moet wegen om gezond te zijn. Of dat je te licht, of te zwaar bent. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt van onder andere je lengte af.
Je kunt ook op verschillende manieren je gezonde gewicht berekenen. Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 kilo 180
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
50 kilo bij 1.80m? Dat is dik ondergewicht, dan is je BMI veel te laag. Bij 1.80m is je BMI goed als je tussen circa 60-80 kilo zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das wel heel weinig bij 1.65 ofzo is dat miss goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar BMI is geen indicator voor individuele personen en daarnaast niet zonder meer toepasbaar op jongere mensen. Maar goed, dit antwoord deugt niet.