Mijn rechtervoet is altijd koud als ik wandel, wie weet wat ik hier aan kan doen?

zo wie zo is hij altijd koud, maar als ik ga wandelen zou je zeggen dat het weer over moet gaan, het is erg lastig met lopen doet bijna pijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Cryofiel
13 jaar geleden
De eerste verschijnselen van etalagebenen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee dat heeft mijn oma ook...maak een afspraak met uw huisarts

Het beste antwoord

Ik zou even bij de huisarts vragen of hij naar je bloedsomloop kan kijken. Misschien schort daar wel iets aan, in je ene been / voet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is je doorbloeding niet al te best. Ook omdat je je pijn krijgt. Dat is geen goed teken. Ik zou even langs de huisarts gaan. Kan maar zo zijn dat je last hebt van trombose. Verder zou je het af en toe kunnen masseren en zo de bloedcirculatie te stimuleren. Suc6 ermee:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht eerst ook aan de al genoemde opties dus daar zou ik zeker naar laten kijken

ECHTER: het zou ook zoiets basaals kunnen zijn dat één van je schoenen een klein (lucht) lekje heeft, ik heb dat ooit gehad, steenkoude voet krijg je daarvan, heel gek.

daar is natuurlijk een hele simpele test voor, als je met andere schoenen dezelfde klachten hebt kun je deze uitsluiten maar ik wilde hem toch melden omdat het temperatuur effect echt heel groot kan zijn
amigo