Hoe gaat het bij de mannen in de WC als er alleen urinoirs aanwezig zijn? Kunnen andere mannen dan hun piemel zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K
Cryofiel
13 jaar geleden
Kijk hier maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=LP-jIIVLOi8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha die heb ik al een keer gezien.
Hilarisch :P

Antwoorden (6)

Ja dat KAN. Echter, normaal gedrag leidt er toe dat je niet over het tussenschot gaat staan staren, en gewoon de tegelvoegen voor je neus bestudeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als eerste is er een ongeschreven wet dat mannen een urinoir overslaan en dus niet naast elkaar gaan staan als dat mogelijk is
ten tweede Over het scheidings schot kijken is nog zo'n ongeschreven wet dat doen mannen niet.

goei vraag trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,
maar het is erg ongepast om zo openlijk te kijken naar iemand anders penis.
de gene die bekeken wordt zal het merken en daar vast iets van zeggen.

maar ja, je hebt in sommige zwembaden oook gezamelijke mannen kleedkamers.
sommige mannen hebben er geen problemen mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als er geen tussenschotten zijn blijf je recht voor je kijken.

Maar, om de vraag om te draaien, wie wil de piemel van de ander zien? Niemand, want iedereen heeft er zelf een. Dus niemand doet er ook moeilijk over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt; soms zijn er helemaal geen tussen schotjes, dan is het inderdaad normaal dat er twee gebruik van maken (1 link / 1 rechts), de derde wacht vaak, want het middelste plekje is nooit populair. Zal altijd een euvel blijven, denk dat het ongemakkelijkheid is.
Maar in de regel is het dat je nonchalant voor je blijft kijken; van die flyers hangen er vaak die je al zo vaak heb gelezen of gezien. Opzij kijken is een no-go, is ook geen behoefte aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarvoor zit er een ingebakken vlieg in de urinoir zodat je alleen bezig ben met richten op de vlieg