Kan een lipoom zomaar verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt het aan mij of is dit al de vierde keer dat exact deze vraag langskomt deze avond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zijn! Moest de vraag anders formuleren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een goedaardig gezwel van vetweefselcellen...

Antwoorden (1)

Het kán, maar komt zelden voor.
Het lipoom wordt pas chirurgisch verwijderd wanneer het hinderlijk of pijnlijk is.
Diverse klinieken adverteren met het verwijderen van lipomen doormiddel van lipodissolve,men beweerd dat
de lipomen verdwijnen/kleiner worden door het injecteren van phosphatidylcholine (PPT).