hoe kan ik mijn lichaam van binnen reinigen?

Ik wil graag ontgiften en ontslakken, maar hoe kun je dat het beste doen? Ik heb al gelezen dat citroensapkuren gevaarlijk zijn. Graag zou ik er ook slanker door willen worden en een mooiere huid krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (6)

Met een klysma reinig je je lichaam van binnen.
dit word ook wel ontslakken genoemd.

prettig lijkt het me niet,en je wordt er niet slanker van noch krijg je er een mooiere huid van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen willen graag het lichaam van binnen reinigen maar doen slechts tijdelijk moeite om te ontgiften en ontslakken. Het resultaat is dan ook: tijdelijk! Daarom is het belangrijk om het hele jaar door het lichaam zo schoon mogelijk te houden vanbinnen. Wat veel mensen niet weten, is dat je hiervoor helemaal geen onnatuurlijke sappen, crèmes, pillen etc. voor hoeft aan te schaffen. De beste methode om het lichaam schoon te houden van binnen is namelijk: een gezonde leefstijl! Stel je eet het hele jaar door ongezond, je sport niet, je rookt, drinkt veel alcohol en weinig water. Aan het eind van het jaar besluit je eens je lichaam voor een week te ontgiften. Denk je dat je álle schade die je het hele jaar door hebt aangericht in slechts één weekje uit je lichaam kunt krijgen? Natuurlijk niet! Daarom is het belangrijk om het lichaam met respect te behandelen en eventueel te ondersteunen met de hieronder beschreven methoden. Om de gifstoffen buiten de deur te houden, dien je je aan het volgende te houden:
Alcc.jpg

* Dagelijks minimaal 2 liter water drinken
* Dagelijks minimaal 30 minuten sporten zodat de opgestapelde gifstoffen uit het lichaam worden verdreven
* Geen bespoten groenten en fruit eten
* Niet roken
* Weinig tot geen alcohol drinken
* Minder vlees eten (liefst niet vaker dan zo'n 4 keer per week!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al deze dingen ga je niet krijgen door even een paar dagen te ontgiften. Als je blijvend gewichtsverlies en een mooiere huid wilt, zul je je levensstijl aan moeten passen, meer bewegen en gezonder eten.
Veel groente en fruit eten en veel water drinken. Elke dag voldoende bewegen.

Zo'n ontgifting heb je dan helemaal niet meer nodig, dat gaat vanzelf omdat je gezond bezig bent.
13 jaar geleden
Ontslakken en ontgiften: Waarom zou je? Je lichaam doe je er in elk geval geen plezier mee. Gezond eten, genoeg bewegen, matig met alcohol, geen sigaretten en het komt helemaal goed met jou.

http://www.goeievraag.nl/vraag/lichaam-ontgiften.88023
http://www.goeievraag.nl/vraag/gif-lichaam.64411
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi begin is ontslakkingsthee gaan drinken, je verders gaan verdiepen wat je nu beter wel of niet kan. mag eten en drinken.
Als je met ontslakkingsthee begint, kan je lichaam hier nogal heftig op reageren, begin in het weekend als je toch al veel thuis bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb helaas in mijn nabije omgeving dit iemand zien doen die dacht dat ze het zelf kon. Wil je dit doen, doe het onder begeleiding want het heeft flinke impact om jouw lichaam. Slanker worden door ontslakken is niet de hele geschikte combinatie omdat het eenbehandeling achteraf is. Heb je niet iets wat je preventief kunt doen om te voorkomen dat je zwaarder wordt dan dat je wil. Een mooie huis wil ook wel eens komen na een avondje sauna in combinatie met een behandeling door een schoonheidsspecialiste. Succes met jouw plannen en overdenk het goed.