Wat is voor jou het toppunt van vertrouwen?

Dit is geen raadsel maar een serieuze vraag ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Een kind dat van de 3e trede van de trap in je armen springt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi :)

Andere antwoorden (8)

voor mij is dat alle aspecten van mijn leven delen met een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens... +1
Je laten pijpen door een kanibaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je het toppunt wel geven, maar dat wordt dan vrijwel zeker gewist...
Ik zal het proberen uit te leggen op een nette manier...

Als je de ander meer vertrouwt als jij jezelf, dat zou ik het toppunt vinden van vertrouwen... Ik vertrouw mijn partner meer dan ik mezelf...

Ik denk dat het duidelijk is wat ik bedoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
love you honey
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn jullie getrouwd ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
word er een wakker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor jakkie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sorry ik volg de soap serie gv niet zo. Bailey ben jij nou doof? En ik vind het btw vrij raar dat een getrouwd stel hier zo loopt te doen. Beter ga je het in je echte leven doen. En Deva kun jij XiniX er niet eens op aanspreken niet meer van zulke onzin antwoorden te geven? Bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deboender maakt vrienden
deboender leert klokkijken
ik denk dat ik een kinderboekenserie ga uitgeven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Ha, die Marita;

Iemands kind willen baren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelfvertrouwen want het is de basis van je zijn. Hiermee bezit je het vertrouwen en respect bij de ander. Het bezorgd je wederzijdse betrokkenheid. Toch ligt dit bij verschillende mensen verschillend. Angst en onzekerheid ligt hier om de hoek. Maar een gezond zelfvertrouwen zit bovenaan. Ook bij mensen die overdrachtelijk kunnen zijn in de zorg of de speach, de organisator. Helaas hebben vele mensen dit zelfvertrouwen maar heel weinig. Kinderen zitten er mee in de maag op school. Heb je zelf lief zoals je naaste zegt iets van goed in je vel vertrouwen in je zelf, dan kan alle mensen relatie`s aan en wordt je pad eenvoudigweg de jouwe. Als je dit kunt ben je een topper in zelfvertrouwen. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Mount Everest beklimmen met alleen maar Nepalezen die geen Engels spreken in je team.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog een kans krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, erg veelzeggend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet of wel? ;-)
Dat wanneer je ruzie zou krijgen met een vriend dat hij/zij dan toch je diepste geheimen blijft bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hoe makkelijk is het om dat tegen iemand te gebruiken. +1