Wat is voor jou het toppunt van vertrouwen?

Dit is geen raadsel maar een serieuze vraag ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een kind dat van de 3e trede van de trap in je armen springt.

voor mij is dat alle aspecten van mijn leven delen met een ander...

Je laten pijpen door een kanibaal.

Ik kan je het toppunt wel geven, maar dat wordt dan vrijwel zeker gewist... Ik zal het proberen uit te leggen op een nette manier... Als je de ander meer vertrouwt als jij jezelf, dat zou ik het toppunt vinden van vertrouwen... Ik vertrouw mijn partner meer dan ik mezelf... Ik denk dat het duidelijk is wat ik bedoel...

Ha, die Marita; Iemands kind willen baren.

Ik vind zelfvertrouwen want het is de basis van je zijn. Hiermee bezit je het vertrouwen en respect bij de ander. Het bezorgd je wederzijdse betrokkenheid. Toch ligt dit bij verschillende mensen verschillend. Angst en onzekerheid ligt hier om de hoek. Maar een gezond zelfvertrouwen zit bovenaan. Ook bij mensen die overdrachtelijk kunnen zijn in de zorg of de speach, de organisator. Helaas hebben vele mensen dit zelfvertrouwen maar heel weinig. Kinderen zitten er mee in de maag op school. Heb je zelf lief zoals je naaste zegt iets van goed in je vel vertrouwen in je zelf, dan kan alle mensen relatie`s aan en wordt je pad eenvoudigweg de jouwe. Als je dit kunt ben je een topper in zelfvertrouwen. Addy

De Mount Everest beklimmen met alleen maar Nepalezen die geen Engels spreken in je team.

nog een kans krijgen.

Dat wanneer je ruzie zou krijgen met een vriend dat hij/zij dan toch je diepste geheimen blijft bewaren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100