Waarom moet je een behandeling tegen luizen herhalen?

De meeste anti luizen middelen beweren tegenwoordig dat ze zowel de luizen als de neten doden. Waarom moet je dan toch na een dag of 10 de behandeling herhalen?

7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
volgens mij voor de eitjes

Het beste antwoord

De middelen doden een aantal neten maar niet allemaal, omdat ze wel een deel van de neten doden is het toegestaan dit op de verpakking te vermelden. Omdat niet alle neten gedood worden, moet de behandeling herhaald worden en is het noodzaak naast de behandeling met luizenmiddel te kammen met de luizen en netenkam.