Waarom hebben mensen met mooi weer meer zin in seks?

Ons seksleven is best wel goed maar de afgelopen weken, kan ik mijn vriend bijna niet meer van mij afslaan. Hij heeft altijd zin. Ligt dat aan het weer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook, mag ik hopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik merk zelf ook wel dat ik sneller opgewonden ben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar slaat dat dan op????

Het beste antwoord

Ik denk dat het en combinatie is van verschillende factoren. Mensen worden vrolijk van mooi weer, het schept een bepaalde sfeer, waardoor mensen makkelijker contact leggen met anderen. Warmte doet iets met je. Dat begon al als baby in de buik van mama. Het geeft een gevoel van geborgenheid, bescherming, etc. Als mens voel je je prettiger in een warme omgeving dan in een koude omgeving.

Door het mooie weer kleden mensen zich ook luchtiger. En bloot zorgt voor die bepaalde gevoelens van opwinding! Het is tenslotte aantrekkelijk voor een man om een vrouw te zien die schaars gekleed is. Bovendien denk ik dat die bepaalde stofjes die vrijkomen tijdens het transpireren ook een grote rol spelen. Het is iets natuurlijks dat niet zo makkelijk uit te leggen is hoe dat precies allemaal werkt. Net als chemie tussen een man en een vrouw. Het lijkt haast wel scheikunde :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja denk het wel, en door de kleding ook neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men ziet in de zomer meer blote benen enzo, en dat kunnen mannen erg mooi vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen mannen hoor! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt dat het niet alleen voor mannen geld hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja da's ook waar ook.
Het zou kunnen doordat je meer feromonen afgeeft wanneer het warm is (wanneer je zweet).

Verder zijn mensen vaak vrolijker in de zomer en beter gehumeurd, wat ook een positief effect kan hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Volgens mij is het een misvatting te denken dat mensen feromonen afgeven.
rose
13 jaar geleden
Ik trek bovenstaande opmerking in.
rose
13 jaar geleden
Nou, vooruit dan maar weer. Er is vooralsnog geen afdoende wetenschappelijk bewijs dat mensen feromonen afscheiden: http://www.beautyjournaal.nl/feromonen-in-parfum-werken-niet/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/relatie-en-huwelijk/48539-feromonen-en-hun-invloed-op-aantrekkingskracht.html De mens geeft wel degelijk feromonen af, net als andere dieren overigens, dat mensen de kunst hebben om deze te camoufleren met allerlei gefabriceerde parfums, is eigenlijk te droef voor woorden. Er zijn zoveel onderzoeken gedaan met feromonen dat ze absoluut met zekerheid kunnen stellen dat de feromonen die in zweet, urine en vaginaal vocht zitten een versterkende invloed hebben op seksueel gedrag.
rose
13 jaar geleden
Oblomov, beschik je bij toeval wellicht ook over bronnen aangaande die onderzoeken?
rose
13 jaar geleden
Ik ben inmiddels overtuigd.
Ik denk dat het aan het warme weer licht, de zon zorgt dat uw lichaam meer vitamine d krijgt. Je word activer en de rest weet ik niet ;-b

Toegevoegd na 45 seconden:
Het heeft alleszinds iets met vitamine d te maken denk ik persoonlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen en vrouwen voelen zich in de zomer aantrekkelijker en staan meer open voor seks.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/1530407/__Meer_seksavontuurtjes_in_de_zomer__.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t ligt ook aan het weer, maar in de winter heb je een pyjama aan en is het koud
in de zomer vooral als het warm is slaap je zo goed als in je eva kostuum ja en dat wind een man op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat jij er tijdens deze warme dagen nog extra aantrekkelijk ziet.

Fleurige kleuren, vlotte kleding, bruine benen, enz. enz. laten mannenogen van het vrouwelijk schoon genieten.

Fleurige kleding..heeft nòg een bijzondere werking..vooral rood brengt de seksuele behoeften van de man sneller tot leven.

Het ligt dus aan het weer zoals jij je kleedt..en zoals je vriend op jouw lichamelijke schoonheid reageert.. dat ligt aan jullie verliefdheid.

Knuffel van mij dan maar ..voor de verandering, haha grapje hoor.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de luchtige kleding , mensen voelen zich beter , vrolijker , er wordt meer naar andere mensen gekeken . Ongetwijfeld zorgt het mooie weer voor lustgevoelens !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door rokjesdagen en dergelijke..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de luchtigheid, de blotere lichaamsdelen, de lijnen van het lichaam bij minder kleding, de lucht en windstreling okm het lichaam... dat maak allemaal dat men frijer en opener is voor intimiteit. ik zou zeggen: geniet er van, dan kan je ook weer beter door de winter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt het miss zelf in de hand he, als jij al heel uit dagend kleed als het zo warm is , dan is het normaal zeker?
Bronnen: