hoe moet je een jongen pijpen?

ik ben 16 en mijn vriend heeft aangegeven dat hij graag wil dat ik hem pijp. maar ik heb nooit echt sexuele voorlichting gehad dus ik weet echt niet hoe dat moet.
kan iemand me het uitleggen?
en op welke manier vinden jongens pijpen het lekkerst?

Toegevoegd na 12 minuten:
en moet staat de jongen als je hem pijpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (5)

Het ALLER lekkerste is met tong piercing als je die hebt...
maar gewoon de penis in de mond nemen, en dan heen en weer bewegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je samen oefenen. Hij geeft wel aan of het fijn is en of je harder of zachter moet gaan. Gewoon oefenen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraagt het hem terwijl je bezigbent, dat is het leukste voor hem.

1 tip: als het bedlaken in zijn achterste verdwijnt, dan moet je blazen !

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb een Haagse achtergrond, dus ook nog even een Haagse tip: Oefen met een tuinslang en een pingpong-balletje. Zodra je het balletje door de tuinslang kan zuigen ben je klaar om alles en iedereen te pijpen...

Toegevoegd na 55 minuten:
en nee, de jongen hoeft niet te staan om gepijpt te worden. Dat zou wat zijn, dan krijg ik nooit het genoegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
hahahaa, die laatste zin :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het met volle mond niet lastig vragen...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het ademhalen kan ze even een diepte interview doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi, dat zou wat zijn idd!
Veel spuug, 2 handen en zonder tanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jongen ligt meestal gewoon op bed. Jij gaat dus "naar beneden", je kunt hem dan onderweg kusjes geven op zijn lichaam enzo, dan komen jullie allebei in the mood.
Als je bij zijn penis bent aangekomen, maak je hem eerst hard (als dat nog nodig is) en dan neem je hem in je mond.
Dan ga je met je hoofd naar boven en beneden, zodat zijn voorhuid over de eikel wordt getrokken, en er weer vanaf.
Zorg ervoor dat hij je tanden niet voelt, en dat er genoeg druk ontstaat zodat hij wel iéts voelt.
Je kunt een beetje spelen met je tong, over zijn eikel bijvoorbeeld.

Maar doe het alsjeblieft, alsjeblieft alléén als je het echt zelf ook wilt okee? Je eerste ervaring hiermee moet wel goed voelen. En als je verliefd op hem bent en je wil het zelf ook heel graag, dan is de beste tip om er zélf ook van te genieten!