Ben ik klaargekomen of niet?

Mijn grootste hoogtepunt tot nu toe is dat mijn spieren wat samen begonnen te trekken en een bepaald gevoel, maar daarna houd het ineens zo, van de ene op de andere seconde. Dus nu vraag ik me af of ik ben klaargekomen of dat het net ervoor was. Bij het laatste, hoe kan ik wel tot het orgasme komen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik ben een meisje, trouwens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
46.7K
Kimath
13 jaar geleden
ben je een man of vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een meisje.
Kimath
13 jaar geleden
Hier staat een omschrijving, leek het een beetje hier op? http://sexwoordenboek.nl/orgasme_hoevoelthet.html
Waarschijnlijk was het een zwak orgasme, die voel je vaak niet zo heftig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moment dat je spieren gespannen zijn, blijven doordoen met wat je bezig bent en de rest spreken we er nog wel over :-)

Het beste antwoord

Zo te horen zit je er wel bij in de buurt, maar is het gevoel bij jou nog niet erg sterk. Die spiersamentrekkingen en 'een bepaald gevoel' klinken wel alsof er wat gebeurt... Maar als je echt klaarkomt, voel je een soort 'ontploffing' die je door een groot deel van je lijf een fijn gevoel geeft. Meestal ben je daarna heel ontspannen en lekker warm.

Het duurt meestal niet lang, het is echt een moment dat weg-ebt zal ik maar zeggen. Als je meer ervaring hebt, weet je op de duur hoe je het wat langer kunt laten duren.

Vooral zelf blijven proberen, jouw lijf kan het ook. Samen met een man kost het een stuk meer oefening dus zorg dat je eerst je eigen lijf goed kent en weet wat je lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk het wel. Bij mij is het ook nooit sterk en het heeft lang geduurd voor ik het herkende. Bij mij duurt het ook heel kort en is het niet spectaculair.
Op den duur kan het heftiger worden. Of als je gewoon het vaker achter elkaar probeert, maar bij mij is dat vaak te gevoelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bijna klaargekomen maar hoe voelde het voor jou had je na die druk ook nog een soort van after shock dat je beetje shaket zegmaar ? ja die druk om je spieren die heb je zowieso al maar ja ik zou zeggen blijf het uit proberen tot hoe ver je kan niet iedereen vind gelijk zijn g spot die moet je vinden gewoon met je partner blijven proberen en het er over hebben daar hebben mannen geen probleem mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die vraag moet stellen, is het antwoord nee.
13 jaar geleden
Pas vroeg ik mijn vriendin: ben je verliefd op die man? En ze zat peinzend na te denken en zei toen aarzelend: nou...ik gelóóf van niet..." "Nou, zei ik, dan weet ik wel zéker van niet want anders had je het meteen geweten."
Zo ongeveer is het ook met klaarkomen. Als je klaarkomt is er geen twijfel. Maar misschien voel jij je een beetje gespannen worden als je die spierspanningen ervaart en het begin van klaarkomen. Daardoor kan je het een beetje blokkeren. Dat is gewoon wat onwennigheid en gaat wel over. Realiseer je je wel dat de meeste vrouwen niet alleen klaarkomen door de beweging van de penis in de vagina maar dat ze ook de clitoris moeten (laten) stimuleren voor optimaal genot tijdens het klaarkomen.
Dus als je zelf met je lichaam oefent zou je jezelf nog eens plezierig kunnen verrassen. En dan twijfel je echt niet meer. :-)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 das duidelijk... klaar weer! (vraag kan gesloten worden) :O)
Als je pas aan het vrijen bent geslagen , is het normaal dat het anders verloopt dan later . Dat geldt voor alles waar je mee begint. 100% zeker ben je niet klaargekomen. Je kan het beinvloeden door met je vinger je clitoris te strelen tijdens het vrijen . Als je echt klaargekomen bent weet je het 100 % zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is moelijk te zeggen. Er zijn wel duizenden manieren dat men klaarkomt. Als het je een prettig gevoel heeft gegeven dan zit je goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het orgasme maakt je lichaam meestal een schokkende beweging en is je ademhaling snel en onregelmatig.

Hoewel je het zelf opwekt, overkomt het je uiteindelijk, als een niesbui. Een aantal meisjes voelt het orgasme in de buurt van de clitoris, anderen diep in hun buik en sommigen over hun hele lichaam.

Het is moeilijk een algemene beschrijving te geven van wat je voelt als je klaarkomt. Dat varieert namelijk van persoon tot persoon en het kan ook per keer verschillen. Het kan een explosieve, ecstatische ontlading van gevoelens zijn, maar ook een kortstondig, onbeduidend pleziertje.

Overigens komt het wel eens voor dat een meisje kan klaarkomen, maar het niet alszodanig herkent omdat ze een heftiger gevoel verwacht.