hoelang duren je maandstonden? bij mij duurt dat nu al 3 dagen :c

je regels

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verschilt heel erg per persoon, maar het duurt gemiddeld tussen de 3-7 dagen. Toegevoegd na 37 seconden: Bij mij is het meestal 4 dagen, maar ik ken ook wel vriendinnen bij wie het langer duurt. Nog even geduld hebben dus, hopelijk is het snel voorbij :) Toegevoegd na 1 minuut: Nog even een extra notitie: de eerste 2 jaar dat je ongesteld bent gaat het zeer onregelmatig. Het kan dus zijn dat je de ene keer 2 dagen ongesteld bent, en dan 2 weken erna ineens 6 dagen. Dit is normaal en stabiliseert zichzelf normaal gezien na een tijdje.

Dat is per persoon heel verschillend, ik ben dan bijvoorbeeld 4 dagen echt ongesteld en 2 dagen nog van dat bruine, maar dat hoort denk ook bij de ongesteldheid dus 6 dagen duurt het bij mij. Is bij ieder persoon dus verschillend. Het normal eis tussen de 3-7 volgens mij.

Normaal duurt een menstruatie 3 tot 7 dagen. De meeste vrouwen menstrueren ongeveer 5 dagen. De duur van een menstruatie verschilt niet alleen tussen vrouwen onderling, maar varieert ook van cyclus tot cyclus.

Bronnen:
http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/men...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100