Kan ik geslachtsgemeenschap hebben na inname daktarin 1?

Hallo. Ik heb (alweer) gyno-daktarin gekregen voor mijn vaginale schimmel. ik heb morgen met mijn vriend afgesproken om bij hem te slapen en natuurlijk blijft dat niet bij slapen. Alleen staat er dus op de bijsluiter dat het condooms aantast. Ik slik ook de pil, hij heeft geen soa en komt snel klaar. Heeft iemand ervaring met wat het gevolg toch kan zijn, ik weet dat de condoom kan scheuren, maar toch.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Uit je vraag lijkt dat je de bijsluiter hebt gelezen. Als daar niet instaat dat je beter geen seks kan hebben lijkt het me geen enkel probleem. Staat er in dat het niet verstandig is om seks te hebben zou ik het toch even niet doen.

Het kan de condoom aantasten... heeft het verder ook invloed op de pil, die jij slikt? Als dat niet zo is kan je misschien beter geen condoom gebruiken? Ik weet niet hoe Gyno-daktarin het condoom aantast, maar als het het oplost of iets dergelijks en er raken stukjes condoom los (ik kan het me haast niet voorstellen, maar toch) lijkt het me niet zo'n goed idee om met stukjes condoom in je vagina te blijven zitten...

Ik heb wel begrepen dat je minder zin in seks kan krijgen van gyno-daktarin, maar dat is natuurlijk persoonlijk.