Is ruwe seks normaal?

Ik heb sinds een paar maand een nieuwe vriend. Ik kom uit een ellendig huwelijk en dit voelde gewoon goed. Alles in onze prille relatie is perfect. Behalve als hij zin heeft in seks. De eerste keer was vrij ruw maar dat vond ik toen niet erg, alleen het is steeds ruwer. Ik gaf aan dat het wel wat minder ruw mocht. Hij dwingt echt mijn benen open, legt ook vaak zijn arm rond mijn gezicht met de hand op mijn mond en houd dan mijn haar strak terwijl hij werkelijk zijn leuter in me stampt. Op porno lijkt dat fijn, en een keertje was wel iets anders. Maar het is nu een gewone gangetje... verleden maand schakelde hij naar bondage. Ik had gezegd dat ik niet verder meer wou gaan in deze seksuele belevenis. Toen hebben we zalig getafeld, knuffelen bij de tv op een openhaard beeldje en glas wijn en plots werd ik gebonden wakker. " Dit heb je wel graag he" boenk boenk ram ram... Hij gaf toe dat ik een onschuldig middel binnenkreeg en ik moet niet zeuren, het is wat het is.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
19.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Stoppen met die "vriend". Hij is de benaming vriend niet waard want hij houdt totaal geen rekening met jou, dwingt je zelfs tot bepaalde handelingen en jouw een "onschuldig" middeltje toedienen, zijn hand voor je mond? Kom nou, dit is echt niet normaal. Dit is verkrachting. Dus: Kap er mee en wel zo snel mogelijk!
Ritsuka
2 jaar geleden
Je had een glas wijn, ging out, en je werd vastgebonden wakker terwijl hij seks met je had?
Hij heeft je gedrogeerd en verkracht, dit is niet normaal. Ga snel weg
Pieterke
2 jaar geleden
En doe wat crispy zegt: Zoek hulp. En doe aangifte of in ieder geval melding bij de politie. Die zogenaamde vriend zou weleens heel vervelend kunnen gaan doen. Dan is het goed dat de politie al op de hoogte is.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Wat is normaal?
Dit niet op deze manier of je zou ermee in moeten stemmen.
Aangezien hij je drogeert zie ik het als verkrachting, niet meer en niet minder.
Een ellendig huwelijk is niet fijn maar dit kan niet of het zou met wederzijdse toestemming moeten zijn.
Zoek hulp en snel en doe aangifte want dit is niet normaal.
Heel veel sterkte, ik wil je zeker niet bang maken maar zo'n leuke vriend is dit niet en hij zal je niet zo snel los laten vermoed ik.
SentWierda
2 jaar geleden
@Pieterke. Je hebt gelijk: ermee stoppen. Naar de politie gaan en aangifte doen, ligt voor de hand maar is in de praktijk een (te) hoge drempel.
De politie informeren over wat er is gebeurd, is zeker dringend aan te raden.
Inekez1
2 jaar geleden
Ruwe seks hoeft niet perse een probleem te zijn, maar alleen als BEIDE partners daar op dat moment zin in hebben. En als beide ook elkaars grenzen respecteren. Dat gebeurt hier overduidelijk niet. Stop met deze relatie, een andere oplossing is er niet. Als je de stap naar politie nog te groot vindt, begin dan met contact met het Centrum voor seksueel geweld. Zij kunnen je advies geven wat je nu kunt doen en je begeleiden in dat proces. Veel succes en sterkte!
https://centrumseksueelgeweld.nl/
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Een tip: kies voor jezelf en laat hem achter!
Redelijk gevaarlijke partner die je drogeert en vervolgens dingen met je doet waarvan je zelf geen weet hebt. Schijnbaar zijn de voorkeuren niet bespreekbaar want je dominante partner heeft een voorkeur en daar heb jij aan te voldoen. Als jij aangeeft dat je dat niet prettig vind dan drogeert hij je om alsnog precies dat te doen waarvan jij aangaf dat het niet je ding is!
Je partner is dominant en heeft een andere voorkeur als jij, dit is geen gelijkwaardige relatie op deze manier.
Wat je keuze ook mag zijn, succes!

Antwoorden (3)

Nee, dit is op deze manier niet normaal. Stop er direct mee want is een ongelijkwaardige relatie.
En bedenk dat hij eigenlijk op zoek is naar iemand die hetzelfde graag wil, die voldoende tegengas kan geven en waar hij in elk geval gelukkiger bij zal zijn. Op zijn potje past zeker een dekseltje.
Aangifte doen bij de politie kan maar levert waarschijnlijk niets op. Wel als je meer vrouwen kunt vinden die hetzelfde bij hem is overkomen. Gezamenlijk naar de politie stappen kan dan leiden tot een rechtszaak. Met als resultaat een gevangenisstraf voor de dader.
In Vlaanderen zijn 17 vrouwen gezamenlijk naar de politie gestapt nadat ze (na een afspraak via een datingsite) bedwelmd en daarna verkracht waren. De dader kreeg 5 jaar gevangenisstraf.
Toegevoegd op 10 maart 2022 08:50: tekst
2 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
"Aangifte doen bij de politie kan maar levert waarschijnlijk niets op." Juist als alle slachtoffers zo denken, dan zullen ze elkaar nooit vinden en kan deze persoon door blijven gaan met vrouwen bedwelmen.
Aangifte doen is zeker zinvol. Het effent ook het pad naar hulp.
Dit valt niet meer onder ruwe seks, dit is misbruik zonder je toestemming. Zelfs tegen je zin in, zoals je ook hebt uitgesproken.
Hier moet je een eind aan maken, en dat kan je niet alleen, daar heb je hulp bij nodig want kennelijk is je vriend erg dominant. Maakt niet uit wie je om hulp vraagt, huisarts, vriend, politie, buurman, hulpverlening.
2 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Iemand bedwelmen en dan sex hebben tegen de zin.... Dat is geen misbruik meer, dat is ronduit een verkrachting !
Inderdaad, meteen uitmaken en hulp in schakelen. Er alleen mee rond blijven lopen kan nog lang nare gevolgen hebben.
Henk253
een jaar geleden
De verkrachter in deze zaak heeft ook dringend hulp nodig
Dat is extreem BDSM. Sommigen vinden het lekker anderen niet. Bij extreem BDSM moet je van begin af aan zeer duidelijke afspraken maken, het is een gegeven bij extreem BDSM dat de onderdanige partner speelt het niet leuk te vinden wat de 'meester' dus nog meer opwind.
een maand geleden