van mij zelf weet ik dat ik dan blij ben. een gelukkig gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

gaat een geurtje gebruiken, en gebruikt ineens meer deo...
kamt zijn haren meer dan normaal..
poetst meer zijn tanden...
kleed zich netjes...
praat ineens netjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaker ... hahahahaaaa
Hij krijgt zichtbaar meer energie. En gaat dingen doen die die normaal niet doet, zoals zich lang ophouden in de badkamer. Laat naar bed, of juist niet. Meer roken, of juist stoppen. Romantische films kijken op tv, is ook zo'n kenmerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij dat dat voor iedere man verschillend is, en hoe je ervaringen er mee zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lacherig, verliefdheid ontkennen, opgepoetst uiterlijk, Gebruikt mondwater, netjes in de kleren,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verliefde man bruist ineens van energie omdat hormonen zoals adrenaline, dopamine,norepinephrine o.a. worden aangemaakt in de hersenen. Deze geven je een goed gevoel. Door deze hormoonproductie voel je je gelukkig en zeer actief.
Het effect hiervan is dat voor de man de hele wereld om die ene speciale persoon draait. Hij fixeert al zijn aandacht aan juist die persoon die hij erg leuk vindt. Hij wil niets liever dan enkel en alleen met haar samen zijn, hij zal zich
totaal op haar persoon richten en haar constant in de gaten houden. Hij zal laten merken dat hij alles wat zij zegt of doet helemaal geweldig vindt.

Hij gaat typisch mannengedrag vertonen wanneer hij verliefd is, typische mannenklussen worden onder handen genomen. Hij vertoont ook haantjesgedrag. Hij regelt hetallemaal wel.
Hij lacht veel en vaak, hij heeft concentratieproblemen,
hij is overtuigd dat zij de ware is, praat het liefst over haar, hij wordt nerveus als hij in haar nabijheid komt, hij wil haar altijd en met alles helpen, hij probeert aan haar wensen te voldoen ( als zij van krullend haar houdt, neemt hij desnoods een permanent)hij heeft en zoekt (meer dan normaal) oogcontact met die persoon waarop hij verliefd is en zal steeds proberen zo dicht mogelijk in haar nabijheid te zijn en probeert ook steeds haar aandacht te trekken. Hij idealiseert haar en probeert vrienden uit te horen over haar.
Eigenlijk geldt alles hierboven net zo goed voor vrouwen, hierin verschillen ze niet veel. Vrouwen zoeken het echter niet in klussen maar gaan ineens schoonmaken en lekker koken,en zij hebben vaker slapeloze nachten en vlinders in hun buik.
13 jaar geleden
Lacht meer dan normaal, luistert opeens beter naar je verhalen. Verzorgd zich beter.

Hoe je kunt testen of hij puur op sex uit is. Nou leg je hand maar eens op zijn been. Leunt hij naar achter dan is het op sex gericht. Blijft hij in de positie en pakt hij je hand dan is hij verliefd. Zorg ervoor dat hij in een neutrale positie zit waarbij je duidelijk zijn lichaamstaal kunt aflezen nadat je dit doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga deze vraag in een zin verwoorden:

De kenmerken van een verliefde man zijn de kenmerken die ervoor zorgen dat de vrouw minder verliefd wordt op de man..

Betere uitleg:
Als man ga je dan alles doen voor je vriendin en je gevoelens veel uiten. Je doet alles voor haar. En accepteerd ook rare gedrag van haar

Met als gevolg..
de spanning weg is dat ze zeker weet dat de man haar wilt. En de verliefdheid dus ook weg gaat omdat de spanning weg is...
Dat de man faalt op de instinctmatige testen van de vrouw
Waardoor ze minder sexueel aangetrokken is....

Kortom haar gevoelens nemen af...