Hoe kom je spuitend klaar? hoe leer je dat?

Tja.... moest ik vragen voor een vriendin haar tante's buurvrouw ! -_-'

XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij wil je het zelf ook wel weten anders zou je het niet vragen
maar jij moet dalijk dus tegen de buurvrouw van je vriendin haar tante gaan uitleggen hoe je spuitend klaar komt
veel suc6 daphne

Antwoorden (6)

http://www.thesexacademy.com/g-spot-ejaculatie.html

kijk hier maar is op misschien helpt dit je iets verder
succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m jaja.
Spuitend klaarkomen valt niet te leren.
Dat kun je of je kunt het niet.
En meestal is het niet eens een kwestie van je kunt het of je kunt het niet maar gewoon van het overkomt je gewoon of het overkomt je niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwelijke ejaculatie is een zeldzaam fenomeen. Vrouwelijke ejaculatie is de benaming voor het uitstoten van vocht uit de vagina of urinebuis, lijkend op de ejaculatie bij de man.

Verondersteld wordt dat het vocht afkomstig is uit de urinebuis of uit de vagina. Aangezien er bij de vrouw nog nooit structuren werden aangetroffen die een ejaculatie mogelijk maken, gaat men er in het algemeen van uit dat bij een urethrale ejaculatie vocht uit de blaas wordt geloosd, en bij een vaginale ejaculatie vaginaal vocht wordt uitgeperst door de bekkenbodemspieren.

De vrouwelijke ejaculatie is sinds de jaren 1990 een populair onderwerp geworden en deed zijn intrede in vele pornofilms, waar in nagenoeg alle gevallen een ejaculatie wordt nagebootst met urine of een geïnjecteerde vloeistof. Meestal gebeurt een vrouwelijke ejaculatie als de G-plek gestimuleerd wordt. Uit onderzoek blijkt dat het vaak om een wittige, reukloze vloeistof gaat, die wat samenstelling betreft lijkt op het prostaatvocht van mannen.
Lees meer hierover: zie bron:

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook bij de tweede bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel maar tegen haar dat niet iedereen spuitend klaar kan komen, als je het wel kan dan is het ten eerste belangrijk dat je in de goeie sfeer zijn (oftewel voordat je begint moet je onwijs geil zijn). Daarna moet je de spieren rondom de vagina goed los masseren. Vooral de plek waar schaamhaar zit (of hoort te zitten) moet je goed los masseren. ondertussen mag je al een beetje voelen. Daarna ga je met 1 of met 2 vingers naar binnen tot je een sponsachtig weefsel voelt. Daarop maak je een kom maar hier beweging. In het begin lijkt het alsof je moet plassen maar dit wordt minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is als eerste heel belangrijk dat je je totaal ontspannen voelt en totaal op je gemak. Eerst zorgen dat je geil bent en daarna met een of twee vingers naar binnen. Je vingers op en neer bewegen en dit steeds sneller doen. Voor mij hielp heet ook om eerst geslachtsgemeenschap te hebben. Of gewoon een leuke vibrator wil ook nog wel eens helpen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Daphne1991;

De heer Pornobob is al eens op TV geweest en beweert dit bij iedere vrouw voor elkaar te krijgen. Misschien dat de vriendin van je tante's buurvrouw daar ook iets aan heeft.