Sperma op scheerwondjes, heb ik nu kans op hiv?

Ik heb sperma gekregen op mijn buik die ik net had geschoren. Hierbij zullen mss lichte scheerwondje/ irritaties zijn geweest. Is er kans op hiv of andere soa’s?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Theoretisch, ja dat kan.
In de praktijk is die kans minimaal.

Maar... sperma op je buik doet mij de vraag rijzen of er ook niet onveilig gevreeën is ? Is dat wél het geval, dan is de kans vele malen groter. Niet zozeer vanwege die wondjes, maar vanwege het onveilig vrijen.
nounka
4 jaar geleden
T is niet gegarandeerd dat hij bij hem binnen geweest is. Een iets te innige knuffel naakt en mijnheer is wat snel,... is op zich al genoeg.
Maar dat even tussendoor.
Mooi antwoord.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er is wel veilig gevreeën. Enkel bij het klaarkomen is de condoom uitgegaan om op de buik te schieten. (omdat ik dacht dat dit veilig was). Tot ik erna begon te twijfelen. Moet ik me hier zorgen om maken en langs de dokter gaan om eventueel toch een test te laten doen?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
De kans is klein. Toch kan het voor je eigen gemoedsrust verstandig zijn om toch naar de dokter te gaan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jefke,
Wil je iets hebben opgelopen, dan:
Moet je partner eerst een soa hebben,
Moeten jouw ‘wondjes’ goed open zijn geweest,
Moet de sperma ook nog toevallig op een open wondje gekomen zijn,
Kortom, is de kans heeeel minimaal. Bij het afdoen van een condoom kan er ook sperma op een vinger komen, waarin een sneetje zit...... Als, als, als.....
Dan kun je beter geen seks hebben. Maw laat het los. Succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
O ja + van mij