waarom maken we geluid tijdens het vrijen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is gisteren min of meer ook gesteld. Mijn antwoord is door GV verplaatst naar een reactie, ondanks dat het in mijn beleving wel een antwoord was (laatste zin). Hierbij de link
http://www.goeievraag.nl/vraag/vanwaar-gekreun-ontstaan.94526

Het beste antwoord

Een man komt sneller klaar wanneer de vrouw kreunt. Dit is onderzocht bij andere primaten. Wanneer het vrouwtje veel lawaai maakt, komt het mannetje sneller klaar waardoor de kans op bevruchting verhoogd wordt. Dit is geëvolueerd uit ons dierlijke verleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Oh ja?? Goh..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het niet zelf verzonnen. Vrouwen die kreunen hebben meer kans om bezwangerd te raken dan vrouwen die dat niet doen. Seksuele selectie, heet dat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt de kans op bevruchting verhoogd als het mannetje sneller klaarkomt? Of wordt de kans op meerdere bevruchtingen groter omdat het mannetje in korte tijd meer vrouwtjes kan bevruchten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, hoe sneller hoe beter qua bevruchtingskans. Dan is er minder kans dat wat dan ook de zaadoverdracht verstooort. Lang seksen is ook tijd en energierovend. Hoe sneller je klaarkomt, hoe beter de overlevingskansen. Evolutieleer ten top...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is voor de vrouw n steuntje om eerder te kunnen gaan slapen.haha

Andere antwoorden (5)

Dat is een vorm van ontlading. Dan komt het oerinstinct van de mens naar boven en maak je ook oergeluiden zoals kreunen, zuchten en gillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
buiten het orgasme (de ontlading) om, om je partner te laten weten dat ie oets goed doet, begeerte, geilheid, goed voor het zelfvertrouwen, het gevoel om alles met elkaar te kunnen delen versterkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan je ook helpen om het gevoel en kracht te versterken. Net als bij tennis...
13 jaar geleden
Vanuit de natuur doet de vrouw dit vooral om de lozing zo snel mogelijk te ontvangen en bevruchting veilig te stellen.
tegenwoordig heeft het ook nog andere functies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het maken van geluid ( en dat hoeft niet per se bij het vrijen te zijn,) één van de menselijke mogelijkheden is om je plezier/genoegen kenbaar te maken. Het kan er ook toe bijdragen je partner te stimuleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je partner te stimuleren?waarmee dan, om op te schieten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry peetje, als ik dat moet uitleggen...