Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik klaar kom bij het vrijen raak ik in 50% even mijn bewustzijn kwijt: ik val dus even flauw, 5 tot hooguit 30 seconden. Is dit gevaarlijk?

Ik heb dit al zolang als ik me herinner, ben nu 45 jaar. Ook bij zelfbevrediging gebeurd het soms. Mijn huidige vriendin vindt het een beetje eng.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben bij de huisarts geweest. Die heeft mij gerust gesteld. Het is een bekend verschijnsel en ongeveer 1 op de 100 mannen overkomt dit. Ik denk bij nader inzien dat het ook niet maximaal 30 seconden is maar eerder 15. Mijn bloeddruk was trouwens ook prima.

Iedereen bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij is dat redelijk normaal, de ene heeft het erger dan de ander. De wereld staat even voor je stil en er word heel veel energie uit je gezogen. Daar kan je even van flauwvallen, of even doorzakken (tijdelijk bewustzijn verlies).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien krijg je even weinig zuurstof, of is er iets met je bloeddruk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je met uw eens
tijdens een orgasme ( vooral als je uw adem inhoud ) heeft je lichaam veel zuurstof nodig, waardoor er een tekort kan ontstaan in je hersenen.

Dit is ook een van de redenen waardoor velen heel moe zijn na vrijen. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welnee, gewoon lekker genieten zoals je altijd al doet en als je niet meer wakker wordt is dat de beste manier om te gaan!

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier een verhaal van een dame die niet meer wakker wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast24915;