hoe kan het dat ik niet klaarkom al mijn vriendin me aftrekt?

Ik kom wel klaar al ik zelf masturbeer, maar als mijn vriendin het doet kan ik niet komen. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb haar ook al geholpen dit op een goede manier te doen, en toch lukt het niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.1K
Poet
10 jaar geleden
Het is maar onhandig gedoe en gerommel. Dat leidt je af. Je kunt elkaar niet aankijken en ook je gedachten niet goed op erotische beelden richten. Daarbij hebben vrouwen er niet al te veel gevoel voor.
Castle
10 jaar geleden
Legt ze de hand wel op de juiste hoogte? Geef jij intussen ook aanwijzingen?

Antwoorden (2)

waarschijnlijk is dat omdat jij zelf goed kan reageren op wat jij voelt, je vriendin kan niet voelen wat jij voelt, of het net iets sneller moet, of dat ze je penis net iets steviger vast moet houden.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Eens. Gevoel is uiterst privé. Plus.
Poet
10 jaar geleden
Van mij ook een plus +
Mogelijkerwijs kun je niet helemaal ontspannen, misschien omdat je verwacht dat het niet te lang mag duren (krijgt je vriendin spierkramp ervan?)
Mijn tip: ogen sluiten en alleen maar concentreren op wat je voelt, en verheugen op het genot dat gaat volgen.