Waarom durf ik niet met vrouwen etetreft niets meer als communiceren? Wat willen ze? En wat staat me te wachten?

Ik heb me er wel eens naar toe proberen te zetten, maar weet het niet in daden om te zetten. Moet ik dat ter spraken brengen. en zodra ik weer op mezelf dus alleen ben wil ik niks anders en doe ik er alles aan om het zelfde idee te krijgen als met seks. Ik kijk er echt tegen op, zie mezelf en iemand anders dat niet doen omdat het onbekend is voor mij. kan iemand me een of misschien wel twee tips geven tip geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Messah, ik weet niet hoe oud je bent, maar ik begrijp volledig wat je bedoelt. Je vraagt twee tips en die geef ik je.:
1. zoek eens een wat oudere alleenstaande vrouw en praat met haar over jouw onzekerheid. Misschien kan ze jou met vertrouwen en zachte hand in helpen over die problemen heen te komen.
2. zoek eens een oudere maar vertrouwenswaardige man en doe hetzelfde.
In Suriname worden veel jongens geinitieerd door een oudere tante. Ik vervulde vaak de tweede rol. Doe een van twee of allebei en het komt goed. Jouw aarzelingen en angsten zijn niet vreemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op z'n profiel,dan weet je zijn leeftijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stond er nog niet of over het hoofd gezien, maar de leeftijd past bij mijn antwoord.
Ik zou eerst een vrouw zoeken met wie je over dit soort dingen kan praten.Maar waar vind je die?Nou,een chatsite kan al een hele uitkomst zijn!Je bent eerst anoniem en dat zorgt ervoor dat je vrijuit kan spreken.Ook zul je je niet ongemakkelijk voelen door zulke vragen te stellen als:

Waarom is het voor mij zo moeilijk om op een vrouw af te stappen?Dan zal iemand die gewoon wel met je wil praten over dit soort dingen waarschijnlijk eerst vragen waar je naar op zoek bent.En ik zie nu pas dat je op zoek bent naar sex;)

Watr je kunt doen is sexdating sites afstruinen.In elke stad hebben zich vaak wel mensen aangemeld.En je kunt aangeven wat je voorkeuren zijn en waar je naar op zoek bent dus die eerste drempel ben je dan al kwijt.Je weet waarom je elkaar wilt zien.Voor sex word het heel moeilijk om zo iemand op straat te vinden,lijkt mij,vooral als je onzeker bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Messah

Wat vrouwen willen ........tja als een man dat wist.....grinzzz

Maar wat ik wel weet, is dat je een heel eind komt als je gewoon open en eerlijk bent.

Ben je onzeker? zeg dit gewoon, ( zeg b.v. :"ik vind dit heel moeilijk .....maar....")
Veel vrouwen waarderen dit, en zo niet? ....nou ja dan weet je direct genoeg......toch?

Heb je last van blozen? ik weet dat zeer veel vrouwen dit zeer charmant vinden en een teken van je "onschuld"

Ook via internet, wees open en eerlijk stel je niet anders voor dan wie je bent.
dan komt het vast allemaal goed!!
suc7
Stapper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen hebben zulke andere denkbeelden als wij,verdiep je er niet in neem ze zoals ze zijn niet zoals jij het wenst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goh ik ben een vrouw,en wat ik heel prettig vind ook tijdens communiceren bv 1e date,is gewoon heel brutaal ff hand vastpakken(bv oversteken?)of als je aan praten bent kleine aanraking,je merkt dan vanzelf aan een vrouw of ze dat prettig vind,dan raakt ze jou ook bv ff aan,zo ga je steeds stapje verder.
vraag ook aan eind van de avond of je zoen mag geven,(wij vinden dat zo schattig) als je merkt dat klein zoentje niet genoeg is voor haar kus haar dan wat gepassioneerder.zorg wel dat ze die kus niet gauw vergeet.
Daarna moet het appeltje eitje zijn,zeg wel dat het als puntje bij paaltje komt je eerste keer is,dat is helemaal niet erg.
verder spreek ik uit ervaring ben ook heel lang single geweest,vond het ook eng,ook altijd in achterhoofd dat sex vies zou zijn.nou het is net pindakaas,plakkerig,nattig maar vreselijk lekker! succes