Waarom komt mijn vriend niet klaar als ik hem aftrek?

Ik heb sinds vijf maanden een vriend en hij heeft mij al gevingerd en ik hem afgetrokken. Mijn probleem is dat hij nooit klaarkomt als ik dat doe. Wat ik ook probeer, hij komt gewoon niet. Hij heeft me verteld wat hij lekker vind en hoe ik het het beste kan doen en toch lukt het niet. Ook zei hij dat hij wel klaarkomt als hij het zelf doet.

Ik vind het zelf nogal vervelend maar hij zegt dat het niks uitmaakt. Toch wil ik graag dat hij ook klaar kan komen als ik hem aftrek..wat is nou het probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.4K

Antwoorden (9)

er is geen probleem, hij vindt het niet erg, dus... jij maakt een probleem dat er helemaal niet is.
Jullie kennen elkaar nog kort, dus met wat geduld komt dat waarschijnlijk van zelf goed, praat er met je vriend over als je ermee zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vindt het dan wel geen probleem, maar ik wél. Ik wil dat hij ook klaarkomt..ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen maar ik voel me denk ik ook schuldig dat ik wel klaarkom en hij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geduld, je hebt tijd nodig zijn lichaam te leren kennen, leg je verwachtingen niet te hoog, dat werkt alleen maar negatief, luister naar elkaar, geniet van elkaar zoals het is.
Onervarenheid. Zenuwen. Koudwatervrees. Gebrek aan concentratie. Wie zal het zeggen ?

Sommige jongen komen juist al klaar als je naar ze kíjkt, anderen weten van pure zenuwen zich niet voldoende op hun gevoel te concentreren om tot een orgasme te komen.
Vertellen wat je lekker vind en een ander precies dat riedeltje zien afdraaien is overigens libido-killer nummer één. Ongeveer net zo erg als een man die bluft dat-ie zo goed is met het orale werk het hele alfabet te voelen likken ; ZO banaal....dn is alle lol er onmiddellijk af.

Concentreer je gewoon op elkaar, geniet, en dan komt een eventueel orgasme vanzelf wel. Niet alleen vrouwen hebben soms wat aanloop nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kan het zelf beter. Als jij het doet, zit je anders en drukken je hand en vingers ook op andere punten. Dat voelt ook anders voor hem. Probeer anders te zitten en je hand zo te doen zoals hij zelf ook doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het volgende doen:

1) Kalm blijven, het geeft echt niet, seks moet je leren
2) Het de tijd gunnen, dus ontspannen, kalm aan, niet doen als je maar 5 minuten hebt
2) Kijken. Je kunt aan zijn gezicht zien waar hij het lekker vindt en waar niet
3) Communiceren. Vraag hem wat hij lekkerder vindt en speel hier op in; Vraag hem of je de juiste techniek gebruikt en hoe je het anders zou moeten doen; Laat hem het voordoen, enzovoort, enzovoort. Praten = belangrijk
4) Experimenteren; Wees niet bang om de rest van je lijf erbij te gebruiken, raak hem ook op andere plekken aan, zoen hem
5) Er zelf van genieten, als hij ziet dat jij geniet, windt dat hem op
6) Oefenen, oefenen, oefenen
7) Dan komt hij vanzelf een keer. Het gaat je heus wel lukken!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak is het probleem dat er te lang achter elkaar "gesjord" wordt.
Als je hem dan ook verbaal uitnodigt , klaar te komen, kan hij zich gejaagd gaan voelen en dan slaat de motor af.

Juist de afwisseling door hem te plagen, dan intens te prikkelen, zoals masseren met twee handen (glijmiddel overvloedig gebruiken) en als hij goed opgewonden is hem op een ander plaats/manier opwinden.

het is juist goed dat er geen voorspelbaarheid is in wat je doet, hij krijgt dan meer het gevoel dat hij je handelen ondergaat dan het aanstuurt en dat is precies de bedoeling.

Zo wind je hem op en als hij bijna "ploft" trek je lekker even door en geeft hem een intense zoen.

Daar kun je een heftige ejaculatie mee opwekken.
Praat NIET teveel maar ga intuitief te werk.
Op enig moment weet je exact welke knoppen je in moet drukken om je vriend te laten spuiten.

Laat je vriend zich tegelijkertijd ook bezig houden om jou genot te bezorgen, dat werkt dubbel op.
Je beland dan van een geregisseerd geheel in een liefdespel.
De toom van de eikel en de kop zelf zijn zeer gevoelig, prikkel die niet te sterk en zorg dat je handen goed over het lid heen kunnen glijden.(gebruik desnoods spuug)

Daarmee imiteer je de penetratie en dat windt mannen doorgaans op.
Masseer nooit langer dan pakweg 5 minuten aaneen.
Doe tussentijds andere spannende dingen, dat spaart je arm.

Oh ja, niet altijd is het klaarkomen belangrijk.
Als hij sterretjes ziet zonder dat hij spuit en er erg van geniet, heb je ook je doel bereikt.
Zorg er voor dat je er ZELF ook van geniet, DAT windt een man ook op!!
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriend durft in zijn hart niet te zeggen wat hem daadwerkelijk opwindt. Soms zijn het afbeeldingen van blote vrouwen of een filmpje...maar soms is het een wens om jou in bepaalde kleding of lingerie te zien. Als je hier achter komt weet je wat hem laat spuiten, niet alleen het 'gesjor' met je hand...Alle mannen moeten op een gegeven moment komen als je alleen maar plaagt, vul zelf maar in.
Focus je niet op het spuiten maar doe de hele dag / avond/ middag een soort voorspel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kunnen zenuwen zijn, misschien kan hij zich niet voldoende ontspannen, of kan hij zich niet echt overgeven. Misschien is hij in gedachten teveel bezig met andere dingen, met of z'n penis wel groot/lang/hard genoeg is, of andere dingen. Ook kan het meespelen dat de druk bij jullie wat hoog is geworden; jij wilt hem graag kunnen bevredigen tot hij klaarkomt, hij weet dit en wil ook graag klaarkomen, en de gedachte "ik moet straks echt gaan komen, deze keer móet het lukken", zit misschien teveel in zijn hoofd. En dan kom je natuurlijk niet, want die gedachte is ongeveer net zo opwindend als de herinnering aan de kliko die de volgende dag op tijd aan de straat moet.

Wat ook kan meespelen, is dat hij misschien te veel gewend is geraakt aan zijn éigen handwerk. Dat noemen we wel een masturbatief patroon: als mannen erg veel masturberen, vooral wanneer zij hierbij nogal een nogal stevige greep hanteren, kan het zijn dat ze gewend raken aan precies díe manier van stimuleren, en dat het niet meer lukt om op een andere manier klaar te komen. Bij vrouwen zie je dat wel eens wanneer zij veelvuldig een vibrator met krachtige trillingen gebruiken. Om zo'n patroon te doorbreken, moet iemand dan een tijdlang niet, of op een andere manier masturberen. Je moet jezelf dan afwennen van die stevige greep, om weer meer gevoelig te worden voor ook andere vormen van stimulatie.

Kijk sámen wat je kunt doen om jullie seksleven wat leuker te maken. Tot nu toe vindt hij het niet erg dat hij niet klaar kan komen bij jou, maar jij geeft aan dat je dit wél graag wilt. Je kunt vragen of hij eens wil voordoen wat hij doet, of gaan experimenteren met speeltjes. Ook kun je werken aan je techniek: lees eens wat over diverse manieren waarop je een man kunt bevredigen met je handen, en probeer nieuwe ideeën uit. Ga daarbij niet voor het klaarkomen, maar probeer te ontdekken wat hij lekker vindt, en hoe hij reageert op bepaalde vormen van stimulatie. Op dat gebied heb je al veel adviezen gekregen: beweeg niet alleen je handen op en neer maar maak eens een kom van je handen rond de eikel, wissel veel druk af met weinig druk, en betrek ook vooral meer lichaamsdelen in het spel dan alleen de penis en de ballen. Probeer even dit 'probleem' los te laten: focus je niet op het klaarkomen. Ga elkaar ontdekken, en uiteindelijk ontdek je ook heus wel hoe je hem kunt laten komen. Maar gun jezelf daar wat tijd voor, want juist als er druk achter komt te staan, zal het minder gaan lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kunnen heel veel oorzaken zijn maar het zou weleens door het volgende kunnen komen: Masturbation Death Grip Syndrome.
De meeste vrouwen hebben hun handen nodig om klaar te kunnen komen; dit geldt echter ook voor sommige mannen. Hoewel dit bij lange na niet altijd het geval is, zijn er mannen die moeilijk klaarkomen doordat ze gewend zijn aan het gevoel van masturbatie. Als je vaak masturbeert, kan de uitlokking van het ejaculatie-reflex door penetratie namelijk worden bemoeilijkt. Je bent gewend aan een bepaalde strakheid, snelheid en intensiteit die doorgaans niet wordt bereikt bij penetratie of orale stimulatie. Dit wordt ook wel het ‘Death Grip Syndrome’ genoemd. In dit geval kun je proberen om te stoppen met masturberen om “af te kicken” van desbetreffend gevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt hij klaar als je hem pijpt? Misschien eens op deze manier proberen.