Waarom zie je zulke mooie vrouwen op internet,bijna naakt ?

ik vraag het voor mijn vriendin

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Dit verkoopt nu eenmaal goed.
En voorzeker is dit een aantrekkingskracht voor het mannelijk publiek.

En mooie vrouwen...dit is relatief natuurlijk. Ieder zijn smaak. Maar inderdaad het klopt wel, maar ik zou sommige toch niet graag tegenkomen als ze 's morgens uit hun bed stappen en niet 'opgemaakt' zijn.
Veel foto's zijn ook ge-photoshopt zodat je de minpuntjes niet zou zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Omdat ze bijna niets aanhebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha +1 humor Xinix
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
humor wordt niet gewaardeerd op deze site.
maar ik ben maar een nobody die nog niet mag stemmen dus je hebt mazzel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vette grappen, houd ik van.
Omdat die nou eenmaal prettiger zijn om naar te kijken dan lelijke vrouwen met kleding.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ziet ze omdat je kijkt.

Als je niet op die sites komt (maar alleen op GV, of nu.nl etc), dan zie je ze niet. (helaas?)

Er zijn zat sites waar ze zelfs *geheel* naakt zijn....

het is maar waar je zelf je muis op klikt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt als je met je muis op een poes klikt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel juist, Ik kom zelden of nooit blote dames en dergelijken tegen. +1
Omdat veel vrouwen op internet gephotoshopped zijn ... en de bikini vrouwen op het strand niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Terra64;

Ik zie ook mooie vrouwen op het internet met al mijn kleren nog gewoon aan, hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vindt zulke vrouwen nu eenmaal mooi òmdat zij bijna naakt zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn slechts fotonen die door een LCD in je ogen schieten in een bepaald patroon. Enfin, waarom mensen dat doen? Omdat 't stimulerend is. Oftewel verslavend. Evolutie enzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze veel aandacht optrekken..!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar de nadruk van deze vraag nou eigenlijk ligt.
Is de vraag waarom bijna naakte vrouwen altijd zo mooi zijn?
Is de vraag waarom je die bijna naakte mooie vrouwen altijd tegenkomt op internet?
Vind je vriendin het vervelend dat ze bijna naakt zijn?
Vind jij het vervelend dat ze niet helemaal naakt zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat veel mannen alleen zijn en toch ook af en toe aan hun gerief moeten komen!