Kan je een soa of een andere ziekte krijgen van gepijpt worden?

Ik ben op reis in Thailand en was gister heel erg dronken en hoogstwaarschijnlijk gepijpt door een ladyboy naast de ongelooflijke schaamte en trauma kan ik hier nog wat anders aan overhouden?
Heb btw ook soort schaafwonden op me penis misschien kan dit ook nog invloed hebben

een jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan.

https://www.soapoli-online.nl/blog/kan-je-via-pijpen-een-soa-oplopen
- Wordt je gepijpt door iemand met chlamydia in de keel dan bestaat de kans dat je dit overgedragen krijgt op je geslachtsdeel.
- Wordt je gepijpt door iemand met gonorroe in de keel dan is de kans groot dat je dit overgedragen krijgt op je geslachtsdeel.
- Wordt je gepijpt door iemand met een syfilis wondje in de keel dan bestaat de kans dat je dit overgedragen krijgt op je geslachtsdeel.
- Word je gepijpt door iemand met hiv dan is de kans niet heel groot dat je dit overgedragen krijgt.
- Wordt je gepijpt door iemand met haptitis B dan bestaat de kans dat je dit overgedragen krijgt. Indien iemand veel hepatitis B virus met zich meedraagt kan het ook via speeksel worden overgedragen.

www.thuisarts.nl/herpes-genitalis/ik-heb-herpes-genitalis
Heb je een koortslip? Of heeft je sekspartner een koortslip? Dan kun je door pijpen, beffen of rimmen ook herpes aan je penis, vagina of anus krijgen.
een jaar geleden
Jmv12
een jaar geleden
En kan er nog iets door die wondjes gebeuren? Zoals een infectie ofs?
LeonardN
een jaar geleden
Ja, los van SOA's kan je ook een infecties krijgen op schaafwonden. Maar dat zou ook kunnen zonder gepijpt te worden.
De kans dat je een SOA krijgt is ook hoger als je wondjes hebt.
Laat je dus sowieso even testen op SOA's
Prettige vakantie nog.