Is er informatie uit onderzoek hoeveel jonge jongens masturberen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker belangrijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker belangrijk. En houd de volgende keer je nutteloze commentaar voor je.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik denk dat dat ladtig te onderzoeken is, iemand verteld dat niet zomaar.
Vanwaar deze interesse?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders niks, alleen vind ik dat je je mond moet houden als je het niet belangrijk vind. ... waarom typ ik dit, dit is tijdverspilling.
Ritsuka
12 jaar geleden
Do not feed the trolls ;) gewoon negeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben geen troll, vind het gewoon een rare vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt interesse heb ik niet echt, alleen ik was gewoon nieuwsgierig;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben geen troll XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk te meten. Want dan zou iedereen eerlijk moeten zijn.
Het zou 100% moeten zijn. Maar ik denk dat het eerder rond de 65 %-75% is. Maar dat is puur een gok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er natuurlijk ook aan hoe jong de jonge jongens zijn. Héél jonge jongens, dan gok ik wel wat lager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VDB, Het gaat er niet om wat jij vindt. Het is een vraag en als die je niet bevalt sla je hem over. Zinloos commentaar geven slaat nergens op. Laat iedereen in zijn waarde. Zo zal jij ook interesses hebben die een ander weer onbelangrijk vindt. Ieder zijn ding. Ik vind dit bv weer een betere vraag dan. "ze kijkt naar me, is ze nu verliefd"en dat soort onzin :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mokummer, dat VDB iemand niet in zijn waarde zou laten is daarentegen weer slechts jouw mening. Hij geeft alleen aan dat hij het niet belangrijk vindt, dat is zijn goed recht. Misschien is je wel opgevallen dat je een vraag wel als goed kunt markeren, maar dat minduimpjes niet kunnen bij een vraag. Is een reactie op de vraag dan niet de uitgelezen om alsnog je mening (of ongenoegen) te uiten over een vraag? Tonie334 en jij beginnen meteen over nutteloos, dat is kennelijk jullie mening en dat is prima, maar jullie hoeven VDB niet aan te vallen om de zijne.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mlodewijk, Je bedoelt precies datgene dat jij nu zelf doet? zeg dan niks. Het is de bedoeling om feedback te geven of reacties waar iemand iets aan heeft. Melden dat je iets een domme vraag vindt heeft geen meerwaarde,Dan sla je de vraag toch over als hij je niet bevalt. Maar goed ook jij mag je mening hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik bedoel niet precies datgene wat ik hierboven zelf doe. Jij en vraagsteller hebben een mening over wat die ander gezegd heeft, daar is niets mis mee, maar ik bedoel dat de reactiemogelijkheid wel degelijk de kans biedt om je mening over de vraag te geven, ook als je die onbelangrijk vindt of als je die om een andere reden afkeurenswaardig vindt. Natuurlijk mag je de vraag overslaan en een andere opzoeken, maar er is eveneens niets op tegen om je mening over die vraag kort toe te lichten in een reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo hebben wij het recht daar iets van te zeggen, zoals jij weer het recht hebt om daar op te reageren.
Mijn reactie naar hem was met een :-) lachende smiley er achter, zodat duidelijk was dat ik het op een vriendelijke manier zei en het dus niet hatelijk gelezen hoeft te worden,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Geen probleem hoor, zo bedoelde ik het overigens ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu over de vraag?

Het beste antwoord

Jongens masturberen eerder dan meisjes. Een derde van de jongens begint met masturberen tussen zijn tiende en twaalfde, terwijl dit percentage bij meisjes in dezelfde leeftijdsgroep op 21 procent ligt. Ook zeggen jongens meer aan zelfbevrediging te doen dan het andere geslacht. Ruim 85 procent van de jongens masturbeert minimaal een keer per week. Bij de meisjes ligt dit percentage op 67 procent. Acht procent van de jongens zegt nooit aan zelfbevrediging te doen, tegenover 31 procent van de meisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus zijn enquetes nooit werkelijkheid

Andere antwoorden (1)

99% van alle jongens masturbeert.

PS. De rest liegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhahaha 100 % the true :p