Hoe weet ik of iemand lesbisch is?

Ik ben zelf sinds kort erachter gekomen dat ik op meisjes val, maar ik heb geen idee hoe ik kan zien of voelen ofwat dan ook of diegene ook op meisjes valt. Hoe zou ik hier achter kunnen komen (behalve dan door het te vragen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.1K

Het beste antwoord

Soms weet je het gewoon niet.

Ik ken een paar lesbische meiden die aan de bar al zien wie Lesbisch is en wie niet. Ze kijken dan vaak naar de blikken van die meiden. Dus hoe ze naar andere kijken. Maar ook de verdere lichaamstaal kan boekdelen spreken. Deze body Language moet je leren...en dat ga jij ook doen. Maar dit kost tijd.

En soms zie je het gewoon niet. Dan kom je er alleen achter als je het vraagt of als ze het aan jou vraagt.

Er zijn soms hele mannelijke lesbiennes. Deze zijn het duidelijkste te herkennen. Maar de meisje-meisjes kunnen vaak hetero,lesbisch of bi zijn.

Natuurlijk kun je gemakkelijk online via diverse websites andere lesbiennes leren kennen. Maar dan is het geen zien meer...maar lezen.

SUCCES!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Kijk naar de kleren het loopje en gedrag ga de confrontatie aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
112arjan112: dacht je nou echt dat je dat aan de kleren kunt zien???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, wat een kansloos antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet heel flauw zijn, maar ik als lesbo kan dat in sommige vallen wel bevestigen. Er zijn vrouwelijke lesbo's, maar er zijn er ook behoorlijk wat die zich net iets meer als een tom-boy kleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve bij een kenaupot in tuinbroek wat het prototype zou moeten zijn ( wat ook niet altiojd opgaat) is dat echt niet te zien hoor. behalve als er een wederzijdse chemie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puur op uiterlijk zou je je flink kunnen vergissen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Stop ze maar in een hokje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
psies want hoe ziet een he ho of bi er nou feitelijk uit? Zie jij aan mij mijn geaardheid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, "fantastisch" antwoord. Tenslotte hebben lesbische vrouwen toch allemaal een stekeltjeskapsel en een tuinbroek aan... Hilarisch en tragisch antwoord..
Soms kun je het zien aan het uiterlijk. Veel lesbische vrouwen zien er meestal iets mannelijker uit. Meestal, dus zeker niet altijd. Let wel op, niet elke vrouw die er iets 'mannelijker' uit ziet is lesbisch.

Verder is het een kwestie van aanvoelen denk ik. Zoals hoe weet je wanneer iemand jou leuk vind, dat moet je ook aanvoelen. Dus er is niet echt iets specifieks dat lesbische vrouwen hebben aan het uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar plekken toegaan waar veel lesbische mensen komen, zoals een gay-bar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon flirten zoals je ook met jongens flirt en kijken of het terug komt! Oogcontact maken en glimlachen.
Als het bij een vreemde is maakt het niet uit, die persoon kent je toch niet. Verder werkt het denk ik om uit te gaan in bars voor lesbische/biseksuele vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je vanzelf een gaydar(gay radar) ontwikkelt. Dat is het intuïtieve vermogen om de seksuele geaardheid van andere mensen aan te voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar gay.nl, dat is een website, hetzelfde als hyves, maar dan voor alleen homo's en lesbiennes!
Zo heb ik een aantal homo's uit mijn dorp ontmoet daarop, kan ik je echt aanraden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het soms zien aan hoe ze loopt, aan haar houding/kapsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*kuch*bullshit*kuch* Het zijn soms echt net normale mensen joh, die lesbo's. *sarcams sign*
Ga naar Pann in Utrecht!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :)!
Hoi ceasar6,

Zelf val ik ook op meiden en denk ik je wel wat tips te kunnen geven :-)

Hier zijn ze:
[1] Ga eens naar een feestje speciaal voor holebi's (homo's, lesbo's en biseksuelen). Voorbeelden hiervan zijn:
- Pann -> deze feesten zijn voornamelijk gericht op jongeren. Zelf ga ik er wel eens in en de leeftijd varieert van 16 tot en met ongeveer 25 en soms zie ik wel eens een verdwaalde 30er. Je bent hier overigens welkom vanaf 16 jaar.
- Flirtation -> Dit is een feest voor alleen vrouwen vanaf achttien jaar en vindt eens in de twee maanden plaats in Amsterdam.
- Ensuite in club lux in Utrecht. Dit komt elke zaterdag weer terug.
[2] Naast feestjes zijn er ook gay-kroegen. Ik weet niet waar je woont, maar hier in Utrecht heb je bijvoorbeeld de bodytalk en had je de chueca. Die chueca is nu weg, maar daarvoor in de plaats is er de kalf gekomen, eveneens een gay-kroeg.
[3] Maak een profiel aan op www.gay.nl . Vanaf zestien jaar is dit toegestaan. Ik heb via deze site veel nieuwe mensen ontmoet.
[4] Als je er behoefte aan hebt, zou je je ook eens kunnen aanmelden op een holebi-forum. www.expreszo.nl is een forum dat erg populair is bij de jongeren. Tevens hebben zij een magazine.
[5] Hoe je in het echt er achter komt of iemand lesbisch is?
- Je kan subtiel een beetje beginnen over het onderwerp en kijken wat haar reactie is. Wees brutaal en wees niet bang om wat vragen te stellen om er achter te komen.
- Over het algemeen kan je het soms echt wel zien (let op; er zijn uitzonderingen). Je hebt van die tom-boys. Maar, als je alleen daarop gaat letten, loop je ook heel wat meiden mis. Vaak kan je het gewoon niet zien.
- Wees open over jouw geaardheid. Als ze er op je school en sportclub vanaf weten, dan krijg jij op jouw plaats ook wel weer te horen wie er nog meer lesbisch is. Zo werkt dat nou eenmaal, mensen die praten en roddelen veel :P
- Ga ook een beetje uit van je intuïtie. Als jij sterk het gevoel hebt dat iemand ook lesbisch is en je vindt haar wel wat, kan je heel subtiel wat beginnen te flirten. Let op haar lichaamstaal en haar reactie om op te maken of je geflirt beantwoord wordt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pann had ik al opgenoemd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En?