Op welk tijdstip van de dag wordt het meest de liefde bedreven?

niet nodig lijkt mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ik denk zoals bij de meeste..s'avonds of s'nachts..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie hier een min gegeven heeft en waarom, is me een raadsel. Van mij een plus ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zijn mijn minnaars koole122..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is helemaal geen raadsel, Koole.
Er wordt nl. om een tijdstip gevraagd, en die wordt gewoon niet genoemd in Marion's antwoord. (Louter ter info: ik was 't in elk geval niet, die een minnetje heeft gegeven. Maar als je niet zo'n exact antwoord geeft, moet je niet raar opkijken als je een minnetje krijgt. Ik vind 't eerder verbazingwekkend dat Marion er al twee plusjes voor heeft.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he koole122 back in town?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo @mmm waarom geven ze @platje en @jeroen 1962 @moolkeesje dan geen min.....................die hebben ook geen tijd gezet..dus onzin...

Andere antwoorden (6)

Als de lust het grootst is en de partner nabij. Dat zal meestal in de late avonduurtjes zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In nederland? Ik denk dan toch ergens tussen slapen gaan en opstaan. En dan vooral aan de randen van dat gebied. (om 22 en 07 uur) Gok dan toch op 22 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen 22.00u. en 2.00u. denk ik want Nederland is een werkend volkje dus de partner(s) moet vroeg op en niet te laat naar bed.
In het weekend zal de tijd wat verschuiven denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk in de ochtend, voor het werk.
"s avonds zijn de meeste mensen bekaf en slapen ze snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij, de gehele dag door zo gauw de kans zich voor doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ben jij een viriele oude baas. Je zet toch wel je mijter af en trek je ook de tabberd uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar volgens mij telt masturberen niet mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga niet uit van je eigen situatie, andere hebben een volwaardige relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een + als je de kans hebt ..lekker doen...
valt mee dat je geen min krijgt omdat je geen tijdstip hebt gemeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Marion maar leven ook in Italia, dat begrijpen die kaaskoppen niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jeroen1962 ;-))
Tussen 09:00 en 11:00 en 21:00 en 24:00

De tijd tussen 9 en 11 is het tijdstip waarop de meeste tortelduifjes wakker worden op een vrije dag en dat het gefrunnik begint! ;) tussen 21:00 en 24:00 omdat dat voor de meeste mensen bedtijd wordt en dat mensen die eigenlijk al een bepaalde opwinding hebben opgebouwd, die kans benutten om de schaarsgeklede partner te verleiden!

Mijn antwoord is tussen 21:00 en 24:00 is HET tijdstip!
Maar tussen 09:00 en 11:00 valt op een gedeelde 1ste plaats