Ik heb een vraag, Ik ben met mijn vriend naar bed geweest. Maar als ik het met hem gedaan heb dan heb ik last van mijn buik, Hoe kan dat toch

Ik doe het wel Veilig met een Condoom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt buikpijn hebben door diep doorstoten van de penis. Vaak treedt deze pijn alleen op bij een bepaalde houding. De diepe pijn kan ontstaan doordat de penis tegen de baarmoedermond aan stoot. Soms geeft dit een onaangenaam of pijnlijk gevoel. Ook darmafwijkingen zoals een spastische dikke darm of gynaecologische aandoeningen (bijvoorbeeld endometriose) kunnen dit soort pijnklachten veroorzaken. De gemakkelijkste oplossing is dan om een houding te zoeken die voor beide partners aangenaam is. Meestal zijn dit houdingen waarbij de penis minder diep in de vagina komt. Sommige vrouwen hebben buikpijn of bekkenbodempijn na de gemeenschap. Het kan dan gaan om een soort spierpijn, doordat de bekkenbodemspieren heel gespannen zijn geweest tijdens de coïtus. Het is een vervelende klacht, maar geen reden tot ongerustheid.
Ontspanningsoefeningen van de bekkenbodem verlichten soms de klachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het nogal stevige sex was dan zou het kunnen dat je je spieren teveel hebt aangespannen. Als die spieren dat niet gewend zijn zou het gewoon spierpijn kunnen zijn.