hoe komt het dat de muren op je af komen als je gestresst bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
7.4K

Het beste antwoord

Misschien omdat je je dan gevangen voelt in een situatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien moet je niet op je kamer blijven zitten maar mensen opzoeken om je gemakkelijk te voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door stress kan je meer gespannen zijn en kan je ademhaling veranderen. Hierdoor is het mogelijk dat er minder zuurstof in je hoofd komt. Dit beïnvloedt je waarneming en kan je letterlijk het idee krijgen dat de ruimte kleiner wordt, de muren op je af komen.
Ook kan het zijn dat je erg bezig bent met iets dat buiten die betreffende muren aan de hand is en dan zitten die muren je wel erg op de huid en vind je ze dichterbij dan anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga iemand zoeken die je kan coachen en het stress uit je te krijgen , en vaak zal die ook samen gaan met negativiteit om je heen....en dat krijg je vaak zelf terug...
niet naar een psychiater of wat dan ook , weet je wat die zegt nou tot volgende week en ga je de hele week weer malen wat je allemaal voor rot dingen je heb mee gemaakt en wat je niet lekker zit ,en kom je dat weer vertellen schiet niet op ga naar iemand op zoek die je kan begeleiden met die stress s6 er mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe voller jouw hoofd, hoe dichter de muren bij je komen. Vaak is het een signaal dat je behoefte aan ruimte hebt, dat jouw ruimte waarin je zit, je te klein is. Ook zit er een behoefte van ontsnappen aan druk achter door de ruimte te verlaten waar je het vervelende gevoel hebt