Hoe krijg ik meer afstand van school in mn geheugen ?

Ik zit er nu alweer tegenop volgende week, school. Hoe kan ik gewoon naar school toe gaan en niet overal tegen op zien ? Want ik ga ook nieuwe kinderen ontmoeten uit m'n klas. Ik heb vorig jaar ook overal, ja ik zeg het maar gewoon, schijt aan gehad. Maar ben het deze vakantie helemaal kwijt.
Weet iemand mij weer moet in te spreken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het misschien een beetje onzekerheid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of zie je op tegen de Nederlandse les?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow
Ja dat ook, want in elke klas zeiden docenten dat, dat ik meer zelfvertrouwen moet krijgen, maar ik begrijp zelf niet waarom. Ik ben zelf niet echt gebekt omdat ik geen ruzie wil of trammelant met de docent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@absor Hoezo de Nederlandse les ? haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Laiperd Waar ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat heb ik ook ik wil ook liever geen problemen en vermijd ruzies en gevechten.
daarom noemen mensen me vaak onzeker maar ik weet dat het niet zo is. ik denk dat het een leuk schooljaar voor je kan worden als je gewoon de moed verzameld om op mensen af te stappen en vrienden maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier ook last van T.T volgende week School.. :SSSS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe eens positief allemaal! School is niet zo erg, ik keek weken geleden al uit naar de dag dat ik weer naar school kon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bomba School :( :( :( :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995 Hoe is het mogelijk ! :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb daar ook last van, daarom probeer ik zo neutraal mogelijk te gedragen. mijn gevoelens over school zijn negatief, dus probeer ik ze te negeren en er het beste van te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaah nederlandse les hhaha

Het beste antwoord

Het allerbeste is om gewoon jezelf te blijven. Koop desnoods een nieuwe bijvoorbeeld nieuwe spijkerbroek en een leuk shirt. Dit zal je ook meer zelf vertrouwen geven deze dag. En waarom zou je tegen andere mensen op moeten kijken? Voel je je soms minder dan de rest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ikke niet, maar wellicht je mentor. Heb het er is over;-)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je bang dat je afgewezen wordt door andere vriendengroepen? Als je er gewoon een beetje goed uitziet en zelfverzekerd in je schoenen staat en een normaal gesprek kan voeren heb je niks te vrezen. Als jongen bijvoorbeeld kan je gewoon het voetbal van de week bijhouden en je hebt altijd iets om over te praten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je school haat en er schijt aan hebt moet je maar denken: je moet school afmaken en om er niet een te grote hekel aan te krijgen gewoon denken school is leuk. Denk ook aan je toekomst. Zonder school kom je niet ver!
Succes!!!