Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat een volledig lichamelijk onderzoek nog?

Wie weet een dokter die nog een volledig lichamelijk onderzoek uitvoert. In plaats van een health check met allerlei scans.

12 maanden geleden
tinus1969
12 maanden geleden
Wordt blijkbaar nog wel eens gedaan door eerstejaars co-assistenten, om te oefenen. Hoezo?
ronron1212
12 maanden geleden
Link of website @tinus1969
jc54
12 maanden geleden
Lijkt mij te arbeidsintensief. Artsen kunnen in dezelfde tijd meerdere patiënten helpen. Verzekeraars zullen dit waarschijnlijk niet vergoeden.
tinus1969
12 maanden geleden
Het is een reactie @ronron1212
Inekez1
12 maanden geleden
Er wordt onderzocht wat nodig is om te onderzoeken. En dat wordt dan op de meest efficiënte manier gedaan. Het meest volledige lichamelijke onderzoek - zonder scans - krijg je denk ik als je solliciteert bij defensie.
ronron1212
12 maanden geleden
@tinus1969 je beweerd anders wel wat namelijk Wordt blijkbaar nog wel eens gedaan door eerstejaars co-assistenten, om te oefenen.
tinus1969
12 maanden geleden
@ronron1212 het is een reactie, geen antwoord, en dat blijkt hopelijk duidelijk genoeg. Als je denkt dat het niet klopt, enof als je iets anders hebt gehoord, zeg dat dan. Ik ga hier geen gelijk claimen.
ronron1212
11 maanden geleden
@tinus1969 een reactie die iets beweerd waar iemand iets van gehoord heeft of iets van weet.
tinus1969
11 maanden geleden
Ja, ronron1212, dat klopt. En dus? Heb ik ongelijk? Zeg dat dan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing