Pijn aan linker en rechter onder ribben kan dat een aandoening zijn van mijn nieren of blinde darm onsteking of andere?

Ik zie morgen de dokter voor bloed te trekken maar wil eerst van jullie horen.

Ik ben hele week misselijk zonder braken. Heb 1 dag diarree gehad. Ik heb ook pijn aan mijn onderribben beide kanten als ik er aan duw. Ook heb ik een dag gehad dat langs 2 kanten van mijn buik pijn doet. En steken in mijn rechterzijde waar denk ik mijn appendix ligt. Ik tril ook en mijn eetlust is verminderd en als ik eet voel ik me misselijk. De dokter zegt tegen mij dat dat buikgriep is maar ik braak ni en heb geen malaise gevoel ik heb amper nooit de griep gehad en kan daar tegen.Of kan dat diabetes of een andere aandoening of iets anders zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Erna55
6 jaar geleden
Dit is dus je 7e vraag... Zie https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/lichamelijke-klachten/vraag/630294/betekenen-steken-pijn-bewegen-linkerzijde
fremar
6 jaar geleden
Dit moet moet je morgen met de dokter bespreken:hij kan de nodige onderzoeken doen,wij hier niet.En verzoen u met zijn besluiten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De dokter kan jou helpen. Wij niet. Laat je goed onderzoeken en accepteer zijn/haar diagnose. Dokter weet het echt wel hoor. Anders een psycholoog im je angsten voor ziektes te bespreken. Hypochondrie heet dat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas zijn wij geen dokters,en mogen we geen medische adviezen geven
zondag
6 jaar geleden
Nogmaals, bloed wordt niet getrokken maar geprikt. Onthoud dat nou eens.

Antwoorden (1)

Een ding: diabetes is het in elk geval niet. Dat merk je aan hele andere symptomen, zie de bron.