Het kan zijn dat er druk op het trommelvlies staat, het trommelvlies kan zelfs een beetje inscheuren. Dit zorgt ervoor dat geluid anders klinkt dan normaal.
Een klein scheurtje in het trommelvlies herstelt meestal binnen enkele weken. Ook hoort u dan meestal weer goed of bijna goed. Toch zou ik even bij de huisarts langsgaan, deze kan bepalen of het scheurtje goed herstelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat gaat weer over als je trommelvlies weer hersteld is. Dat kan een paar weken duren. Bij een heel klein deel van de mensen met een gaatje in het trommelvlies hersteld het niet goed, en moet het via een operatie gedaan worden, maar als dat zo was had de huisarts dat al wel gezien.
Maar heeft de huisarts daar niets over gezegd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het geen pijn meer doet wordt de druk op je oor waarschijnlijk al minder. Ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat je met links ook weer beter kan horen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het trommelvlies gescheurd is geweest kan het wel een aantal weken duren, was alleen je rechter gescheurd of ook je linken?. En ik zou even met de huisarts bellen, dan kan je die om advies vragen en overleggen.